| کد خبر: 261280 |

تامین سوخت زائران کربلا در برگشت از مرز چذابه برقرار است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز زوار جهت بازگشت از مرز چذابه وجود ندارد.

تین نیوز

عبدالکریم محمدی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز برای بازگشت زوار ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: در حال حاضر دو جایگاه سیار در چذابه و همچنین دو جایگاه سیار در ورودی استان در اندیمشک مستقر هستند و مشکلی در زمینه تامین سوخت مورد نیاز زوار برای بازگشت وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدی افزود: همچنین دو خودروی سوخت رسان سیار نیز در مسیرهای منتهی به مرز چذابه در نظر گرفته شده است و هرجایی که نیاز باشد نسبت به سوخت رسانی و تامین سوخت مورد نیاز خودروها اقدام می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: خوشبختانه وضعیت نسبت به سال های گذشته بسیار خوب است و به خوبی توانسته ایم بدون هیچ مشکلی نیاز مردم و زوار اربعین حسینی به سوخت را تامین کنیم.

محمدی با بیان اینکه سوخت بنزین به میزان کافی در انبار نظامیه اهواز و انبار اندیمشک ذخیره سازی شده است، عنوان کرد: کارت های سوخت آزاد به اندازه کافی در جایگاه های مسیرهای مختلف توزیع شده است تا مشکلی در تامین سوخت آزاد موردنیاز خودروها به وجود نیاید.

وی در خصوص تامین گاز مایع موردنیاز مواکب گفت: در بحث تامین گاز مایع مورد نیاز مواکب نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و تاکنون بیش از ۲۷۰ تن گاز مایع به صورت کپسول های ۱۱ کیلویی در قالب طرح سبدی به مواکب در مرز چذابه توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده برای شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز به عنوان معین برخی از مرزها از جمله مرز مهران و خسروی، بیش از ۹ میلیون لیتر بنزین و ۷ میلیون لیتر نفت و گاز ذخیره سازی شده است تا در صورت نیاز نسبت به تامین سوخت موردنیاز این مناطق اقدام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.