بازدید سایت : ۳۰۲۸۱
اعزام زائران حج برای ششمین سال متوالی از فرودگاه بیرجند

◄ زائران حج ارز مسافرتی را در فرودگاه تحویل بگیرند

زائران حج تمتع خراسان جنوبی، ارز مسافرتی خود را امسال در فرودگاه و روز اعزام تحویل می گیرند.

زائران حج ارز مسافرتی را در فرودگاه تحویل بگیرند
تین نیوز

بیرجند| مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: اعزام زائران حج تمتع استان برای ششمین سال متوالی، از فرودگاه بیرجند انجام می شود.

به گزارش تین نیوز، عظیم طهماسبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال اعزام زائران تمتع از روز جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ از فرودگاه شهید کاوه بیرجند آغاز می شود.

وی با بیان اینکه امسال بر طبق برنامه ریزی ها، سرویس تحویل ارز مسافرتی به زائران، در فرودگاه انجام می شود، افزود: زائران بعد از چک پاسپورت و خروجی، در داخل سالن ترانزیت فرودگاه باید ارز ثبت نام شده  را تحویل بگیرند.

طهماسبی گفت: زائران و مدیران کاروان ها باید توجه داشته باشند که برای تحویل ارز مسافرتی باید در پیام رسان بله نسبت به ثبت نام در سامانه ارز سنا اقدام و شناسه فروش را دریافت کنند.

طهماسبی اذعان داشت: هنگام تحویل ارز مسافرتی در فرودگاه باید شناسه فروش به همراه پاسپورت و یک فرم تحویل ارز به مسئولان فرودگاه در سالن ترانزیت ارائه شود تا بتوانند ۵۰۰ دلار آمریکایی تحویل بگیرند.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی افزود: زائران حج تمتع از فرودگاه بیرجند در ۳ پرواز در ساعت های ۵ صبح، ۱۷ و ۲۱ روز جمعه ۴ خرداد انجام می شود.

طهماسبی تصریح کرد: برای انجام پرواز زائران حج تمتع بدون تأخیر، هیچ گونه مراسم بدرقه ای در فرودگاه انجام نمی شود و هر گونه تغییر در زمان پرواز از طریق کانال اطلاع رسانی فرودگاه در سامانه ایتا و همچنین پرتال اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی به آدرس www.birjand.airport.ir اعلام می شود. 

وی از مدیران کاروان های زیارتی خواست اقلام ممنوعه در پرواز های حج از جمله دارو را به اطلاع زائران برسانند تا در پروازشان مشکلی ایجاد نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.