| کد خبر: 189553 |

ترافیک فوق سنگین در محور هراز/ پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی در هراز و فیروزکوه

به دلیل عدم گنجایش محور هراز و ورود حجم بالایی از خودروها، ترافیک فوق سنگین در این محور را باعث شده که کندی و مرور را شاهد هستیم، بنابراین توصیه می‌شود هم‌وطنان این محور را برای سفر به شمال کشور انتخاب نکنند.

تین نیوز

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و عبور و مرور در محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) به‌صورت سنگین در جریان است.

به گزارش تین نیوز، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده پیست آبعلی با کیلومترها پس‌زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

وی گفت: به دلیل عدم گنجایش محور هراز و ورود حجم بالایی از خودروها، ترافیک فوق سنگین در این محور را باعث شده که کندی و مرور را شاهد هستیم، بنابراین توصیه می‌شود هم‌وطنان این محور را برای سفر به شمال کشور انتخاب نکنند.

محبی به نقل از فارس، افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و در برخی نقاط این محور با ترافیک فوق سنگین ترافیکی روبرو هستیم، اما خودروها به‌مرور و به‌کندی در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بابیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ نداده بیان داشت: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم سنگین است و مأموران پلیس‌راه با آمادگی صددرصدی در سطح محور حاضر هستند و با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان قبل از آغاز طرح مسافرت مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار داده و پس اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام آغاز سفر کنند تا با ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند، همچنین با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.