| کد خبر: 213884 |

نماینده شهرکرد:

راه‌اندازی سامانه رفاه اجتماعی اقدامی در خور تحسین است

چهارمحال و بختیاری| نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی سامانه رفاه اجتماعی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکل جدی هدفمندی یارانه‌ها و رساندن یارانه به دست نیازمندان واقعی اقدامی قابل تحسین و قطعا بسیار تاثیرگذار است.

تین نیوز

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی سامانه رفاه اجتماعی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکل جدی هدفمندی یارانه‌ها و رساندن یارانه به دست نیازمندان واقعی اقدامی قابل تحسین و قطعا بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش تین نیوز، «احمد راستینه» نماینده مردم شهرکرد در مجلس روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا از ارائه راه‌اندازی سامانه رفاه اجتماعی به دولت خبر داد و ‌گفت: ایجاد یک سامانه شفاف از تراکنش‌های مالی همه دهک‌های جامعه برای برقراری عدالت و هدفمندی واقعی ضروری است.

وی ادامه داد: باید هر ایرانی یک شناسنامه جامع از املاک، دارایی‌ها و ظرفیت‌های خود به صورت ویژه داشته باشد و این موضوع در تمام دنیا مرسوم است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه نیازمندی‌های واقعی هر خانواده باید در شناسنامه وی ثبت شود، اظهار داشت: سامانه‌ای می‌تواند کارایی داشته باشد که به معنای واقعی به این شناسنامه دسترسی داشته باشد و این شناسنامه شکل نمی‌گیرد مگر اینکه تمام دستگاه‌های دولتی از لحاظ قانونی مکلف شوند داده‌های خود را در ارتباط با شناسنامه هر ایرانی را در اختیار سامانه رفاه ایرانیان قرار دهند.

راستینه افزود: پیشنهاد ما به دولت این است که یک لایحه جامع برای دسترسی به شناسنامه اموال و دارایی‌های هر ایرانی و تعهدات هر دستگاه برای حمایت از این سامانه به مجلس ارائه کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.