| کد خبر: 149297 |

فرماندار خلخال:

محور خلخال به اسالم با 17 میلیارد ریال اعتبار بهسازی شد

فرماندار شهرستان خلخال گفت: برای بهسازی، مرمت و آسفالت 6 کیلومتر از جاده خلخال به اسالم در گردنه الماس 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

تین نیوز

فرماندار شهرستان خلخال گفت: برای بهسازی، مرمت و آسفالت 6 کیلومتر از جاده خلخال به اسالم در گردنه الماس 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریدون بابایی صبح امروز در بازدید جاده خلخال به اسالم اظهار داشت: برای بهسازی، مرمت و آسفالت 6 کیلومتر از جاده خلخال به اسالم در گردنه الماس 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است تا تردد وسایل نقلیه در این محور تسهیل شده و حوادث کاهش یابد.

وی با بیان اینکه این محور تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان خلخال بهسازی شد، افزود: در زمینه باقیمانده این محور نیز انتظار می‌رود با توجه به قرارگیری آن در حوزه استحفاظی استان گیلات، مسئولان این استان اقدامات لازم را انجام دهند تا این مسیر برای تردد راحت‌تر خودروها آماده‌سازی شود.

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: در حال حاضر تعریض جاده و تبدیل 18 کیلومتر از مسیر فرعی جاده خلخال به اسالم در داخل حوزه استحفاظی شهرستان خلخال در حال اجرا بوده که تلاش و جدیت بر این است تا در صورت مساعد بودن شرایط جدی این محور را آسفالت و برای ترددکنندگان مهیا کنیم.

بابایی با بیان اینکه در سال گذشته پنج کیلومتر از این مسیر آسفالت و بهسازی شده است، گفت: عملیات آسفالت و زیرسازی پنج کیلومتر دیگر در این محور در حال اجرا بوده اما در صورت نامساعد بودن شرایط جوی و آغاز فصل سرما و بارش‌ها این پروژه تعطیل می‌شود تا در شرایط جوی مناسب عملیات اجرایی آن دوباره از سر گرفته شود.

وی از مسدود بودن موقت این محور برای تسریع در عملیات اجرایی تبدیل راه فرعی به اصلی خبر داد و افزود: در راستای تسریع در عملیات اجرایی پروژه تبدیل این راه فرعی به اصلی این راه از سه راهی خلخال به شاهرود در حوالی روستای مجره از توابع بخش مرکزی خلخال تا ابتدای گردنه الماس این شهرستان مسدود شده و رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین خلخال به پونل تردد کنند.

فرماندار شهرستان خلخال طول راه خلخال به اسالم را 70 کیلومتر دانست و بیان کرد: این مسیر که قدیمی‌ترین محور دسترسی شهرستان به استان گیلان بوده سهم بسزایی در ترددها داشته که 24 کیلوتر از این مسیر 70 کیلومتری در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال بوده و برای بهسازی این مسیر اقدامات لازم انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.