
جزییات نوسازی سواریهای کرایه بینشهری با سمند+ تسهیلات
مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایههای کشور از آغاز نوسازی سواریهای کرایه پلاک عمومی بینشهری با تسهیلات چهاردرصدی از اواخر بهمن ماه امسال خبر داد و گفت:…
عناوین مهم
- چرا از بزرگترین پیمان تجارت آزاد جهان جا ماندیم؟
- حملونقل متولی واحد ندارد
- اتاق ایران لایحه بودجه ۱۴۰۰ را بررسی کرد
- راهآهن به عنوان نهاد حاکمیتی مسؤول پیگیری وصول مطالبات رجاست
- فرسودگی و کمبود ناوگان، مشکل اصلی حمل بار و ترانزیت
- جای خالی انجمن در تصمیمگیریها
- ارزیابی مثبت اتاق بازرگانی ایران از عملکرد انجمن ریلی
- توسعه واقعی شرکتهای ریلی و حضوردر بازار سهام
- ۷۰درصدمشکلات حوزه تجارت ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی است
- تعلل در ساخت شهر فرودگاهی چابهار، قابل جبران نیست
دیدگاه متخصصین
-
اساسنامهها؛ ریشه ناکارآمدی تشکلها
عبدالله خانعلی* -
«راستی آزمایی» از «مثبتنگری» در بنادر
فاطمه مقيمی -
نمیتوان تشکلهای حملونقلی را نادیده گرفت
شهرام آدمنژاد
- جزییات نوسازی سواریهای کرایه بینشهری با سمند+ تسهیلات
- در ایران، برند کُشی راه انداختهایم
- ضرورت حضور مستمر و بلندمدت بخش خصوصی در بنادر
- چرا از بزرگترین پیمان تجارت آزاد جهان جا ماندیم؟
- حملونقل متولی واحد ندارد
- اتاق ایران لایحه بودجه ۱۴۰۰ را بررسی کرد
- راهآهن به عنوان نهاد حاکمیتی مسؤول پیگیری وصول مطالبات رجاست
- فرسودگی و کمبود ناوگان، مشکل اصلی حمل بار و ترانزیت
- جای خالی انجمن در تصمیمگیریها
- پرونده تخلف برای شرکت های حمل و نقل کالا در هرمزگان تشکیل شد
- ارزیابی مثبت اتاق بازرگانی ایران از عملکرد انجمن ریلی
- توسعه واقعی شرکتهای ریلی و حضوردر بازار سهام
- ۷۰درصدمشکلات حوزه تجارت ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی است
- «رزم حسینی» یک مدیر برنامهریز و هدفمند است
- تعلل در ساخت شهر فرودگاهی چابهار، قابل جبران نیست
- ساخت راهآهن سریعالسیر تهران- اصفهان از سر گرفته شد
- لزوم جلوگیری دولت از افزایش پایههای پولی
- بنادر تنها گلوگاه تنفس صادراتی ایران در دوران پاندمی کرونا هستند
- دو اقدام توسعهای سواحل مکران و تاثیر آن بر عملکرد حملونقل منطقه
- رونق واردات و حضور بیشتر بخش خصوصی از طریق ارائه بستههای تشویقی در چابهار
- رفع ابهام انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بینالمللی ایران در مورد محتوای یک نامه
- وقتی که زیمنس هم از چین میترسد
- ۸ فصل از پیشنویس جدید قانون دریایی تدوین شد
- امکان بازیابی فرصتهای ازدست رفته توسط وزارت راه
- لزوم افزایش سهم ریل در ترانزیت کشور
- تراز تجاری در 4ماهه 99 معادل 2.2 میلیارد دلار منفی شد
- شرایط نگهداری شناورهای ایرانی با استفاده از توان داخلی
- تلاش برای افزایش سهم 1.5درصدی ایران از تجارت دریایی
- رشد صنعت ریلی در سایه تغییر متد راهآهن
- تامین سوخت کمسولفور در ناوگان ملی ایران
- از جعفر اخوان تا اولین خودروی تولید شده در ایران
- زیان رانندگان با حضور شرکتهای حملونقلی در نوسازی ناوگان
- قیمت حمل بار در ایران حتی بالاتر از ترکیه و افغانستان است
- ◄ سی ان جی، سوخت پاک نیست / احیای جایگاه های سوخت LPG در دستور کار وزارت نفت
- رانندگان خود مالک؛ کارگر محسوب میشوند یا کارفرما؟
- ◄ آشفتهبازار معامله غیرقانونی پروانه فعالیت شرکتهای حملونقل بینالمللی / قیمت: فعلا ۸۰۰میلیون تومان!
- پاسخی به یک نامه/ کانون انجمن صنفی رانندگان در زمین شرکتهای حملونقل بازی میکند
- اجرای مفاد توافقنامه جدید حق توقف کامیونها از 15 مهر ماه
- انجمنهای صنفی کامیونداران قادر به حمایت از رانندگان نیستند
- ◄ حذف اصلاحیه ماده ۱۰۴ قانون مالیاتهای مستقیم با امضای رئیسجمهوری
- رفتار هیئتمدیره سابق انجمن مهندسی دریایی غیرقانونی است
- پیام تسلیت به رئیس هئیت مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته
- آشنایی فدراسیون بینالمللی اتحادیههای شرکتهای حمل و نقل بینالمللی فورواردر(فیاتا)
- چند نکته در مورد نوسازی ناوگان و واردات کامیون
- سهم ۱۲ درصدی هزینه حمل و نقل در قیمت تمام شده
- ◄ آمار سفرهای برون شهری به تفکیک ریلی، جاده ای و هوایی / جابجایی ۶۵۰ میلیون تن بار تا سال ۱۴۰۹ براساس طرح جامع حمل و نقل
- درخواست معافیت حمل ونقل کالای برون شهری از مالیات ارزشافزوده
- تغییرات نامطلوب در فهرست بهای راه و باند سال 99
- اعلام جعل عنوان دبیر انجمن رانندگان کامیونهای یخچالدار استان تهران
- برنامه بلندپروازانه چینیها چگونه حملونقل دریایی را تعطیل میکند؟
- بررسی مشکلات تامین ارز توسط شرکتهای حملونقلی
- سند آزار و گمراهی رانندگان و کامیونداران؟
- از کشتیرانی شکایت کنید تا رسیدگی کنیم
- خطر تعلیق یا لغو مجوز انجمن مهندسی دریایی
- احمد خرم رئیس انجمن انبوهسازان استان تهران شد
- ◄ اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده ترانزیت در سال آینده
- مبادله رانندگان زندانی ایرانی از ترکمنستان آغاز میشود
- مقررات جدید ترکیه جهت ورود و خروج کامیونها از مرزهای این کشور+سند
- مهمترین خواسته صنفی رانندگان چیست؟
- ساخت راهآهن سریعالسیر تهران- اصفهان از سر گرفته شد
- قیمت حمل بار در ایران حتی بالاتر از ترکیه و افغانستان است
- خطر تعلیق یا لغو مجوز انجمن مهندسی دریایی
- انجمنهای صنفی کامیونداران قادر به حمایت از رانندگان نیستند
- ◄ آشفتهبازار معامله غیرقانونی پروانه فعالیت شرکتهای حملونقل بینالمللی / قیمت: فعلا ۸۰۰میلیون تومان!
- ◄ پاسخ کمیسیون حملونقل اتاق تهران به اقدام ترکیه: " کوتاه نمیآییم "
- ◄ دلایل انحلال شورای حمل و نقل همگانی
- ◄ سی ان جی، سوخت پاک نیست / احیای جایگاه های سوخت LPG در دستور کار وزارت نفت
- فرسودگی و کمبود ناوگان، مشکل اصلی حمل بار و ترانزیت
- ◄ نوسازی تاکسی فرسوده، مهم ترین مسئله / بدهی ۲۳۰ میلیاردی ستاد سوخت، عامل توقف نوسازی تاکسی ها
- پاسخی به یک نامه/ کانون انجمن صنفی رانندگان در زمین شرکتهای حملونقل بازی میکند
- ◄ اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده ترانزیت در سال آینده
- ◄ بیش از ۱۰ هزار تاکسی فرسوده در طرح نوسازی شرکت کرده اند
اخبار برگزیده انجمن ها، اتاق های بازرگانی و تعاون
-
جزییات نوسازی سواریهای کرایه بینشهری با سمند+ تسهیلات
مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایههای کشور از آغاز نوسازی سواریهای کرایه پلاک عمومی بینشهری با تسهیلات چهاردرصدی…
-
در ایران، برند کُشی راه انداختهایم
چند روز پس از صحبتهای معاون اول رئیس جمهوری درباره نبود برندهای بزرگ ایرانی برای نقش آفرینی در بازارهای صادراتی، حالا…
-
ضرورت حضور مستمر و بلندمدت بخش خصوصی در بنادر
نایب رییس کمیسیون صادرات غیرنفتی اتــاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشــاورزی ایران گفت: برای اینکه بنادر کشور بیش از…
-
چرا از بزرگترین پیمان تجارت آزاد جهان جا ماندیم؟
رئیس اتاق بازرگانی ایران میگوید که جا ماندن ایران از توافقات بین المللی تجارت آزاد در نقاط مختلف جهان، می تواند برای…
-
حملونقل متولی واحد ندارد
بخش خصوصی همواره نگاه انتقادی به مدیریت اقتصادی و بهخصوص حملونقل داشته است. آنها معتقدند سیاستگذاری در بخش حملونقل…
-
اتاق ایران لایحه بودجه ۱۴۰۰ را بررسی کرد
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران پس از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ هشت پیشنهاد درباره بودجه سال آینده ارائه داد.
-
طلب بالغ بر ۱۰۰۰ میلیاردی رجا از دولت؛
راهآهن به عنوان نهاد حاکمیتی مسؤول پیگیری وصول مطالبات رجاست
بر اساس مستندات و اسناد مالی موجود، راهآهن ج.ا.ا به عنوان نهاد حاکمیتی صنعت ریلی و نماینده دولت مسؤول پیگیری و پرداخت…
-
فرسودگی و کمبود ناوگان، مشکل اصلی حمل بار و ترانزیت
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران مشکلات صنعت حمل و نقل کشور را برشمرد و ضمن ارائه چند پیشنهاد، خواستار تسهیلگری در…
-
شماره 275 هفتهنامه «حملونقل» منتشر شد
جای خالی انجمن در تصمیمگیریها
به گزارش تیننیوز، در این شماره مهندس رضا قدوسی عضو هیئتمدیره انجمن شرکتهای راهسازی به مسائل و چالشهای پیشروی…
-
پرونده تخلف برای شرکت های حمل و نقل کالا در هرمزگان تشکیل شد
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از تشکیل پرونده تخلف برای شرکت های حمل و نقل کالا در هرمزگان…
وضعیت آب و هوا
- {{ cityFields.city }} {{ cityFields.data.main.temp_min }} {{ cityFields.data.main.temp_max }}