| کد خبر: 268650 |

اسفند ماه سال جاری، آزادراه رودبار منجیل افتتاح می شود

معاون عمرانی استاندار گیلان، با اعلام مراحل پیشرفت پروژه مهم آزادراه قزوین رشت، گفت: آزادراه قزوین رشت در محدوده رودبار، پیشرفت بالای ۹۰ درصدی داشت. آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار گیلان، با اعلام مراحل پیشرفت پروژه مهم آزادراه قزوین – رشت، گفت: آزادراه قزوین رشت در محدوده رودبار، پیشرفت بالای ۹۰ درصدی داشت. آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار - منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم.

 

هدف‌ گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل رودبار تا پایان سال


 به گزارش تین نیوز  به نقل از ایسنا، موسی فکور با بیان اینکه ۸.۲ کیلومتر از این مسیر شامل چهار تونل و ۸ پل و لاینینگ انجام شده است، افزود: عملیات کف سازی و روشنایی نیز در حال انجام است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت را ۲ هزار میلیارد تومان دانست که بخش عمده آن معادل یک میلیارد و ۳۵۰  میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده و تصریح کرد: ۳.۲ کیلومتر آسفالت مسیر نیز انجام شده و پنج کیلومتر باقی مانده نیز به زودی آسفالت خواهد شد.

فکور، با بیان اینکه آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار – منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم، خاطرنشان کرد: این پروژه لاین ورودی به استان گیلان است و نقش مهمی در مدیریت ترافیک دارد.

وی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محدوده منجیل به رودبار در ایام تعطیلات، گفت: با اتمام این پروژه به نوعی یک لاین مستقل برای ورود به گیلان ایجاد می شود و مانند کمربندی از حاشیه شهر می گذرد لذا دولت سیزدهم برای اتمام آن اهتمام داشته و بخش عمده پروژه طی دو سال گذشته اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.