| کد خبر: 159638 |

محب‌خدایی عنوان کرد؛

◄ نمایشگاه گردشگری متفاوت و متنوعی در راه است

آخرین نشست هماهنگی برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد.

تین نیوز

آخرین نشست هماهنگی برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، آخرین نشست هماهنگی برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران  با حضور محمد محب‌خدایی معاون گردشگری، روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، لیلا اژدری سرپرست دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری و فرید دژبد مدیر اجرایی نمایشگاه و سایر دست‌اندرکاران برگزار شد.

محمد محب‌خدایی معاون گردشگری در این نشست گفت: تمام تلاش ما این است که امسال نمایشگاهی متفاوت و متنوع برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کل کشور داشته باشیم.

معاون گردشگری با اشاره به اینکه گروه‌های موسیقی که در نمایشگاه حضور خواهند داشت می‌توانند در مراکز تجاری تهران نیز به اجرای برنامه بپردازند، افزود: معرفی ظرفیت‌ها نباید فقط در چهار روز نمایشگاه خلاصه شود و باید از تمام فرصت‌ها برای آشناسازی مردم با اینجاذبه‌های داخلی استفاده کرد.

روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این نشست گفت: برنامه‌های نمایشگاه از روز قبل باید به خبرنگاران اطلاع‌رسانی می‌شود تا امکان اطلاع‌رسانی مناسب یازدهمین نمایشگاه گردشگری فراهم شود.

او تصریح کرد: تعبیه مکان مناسب برای خبرنگاران و فراهم آوردن امکانات لازم برای گروه‌های رسانه‌ای نیز انجام شده است.

لیلا اژدری سرپرست دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری در این نشست گفت: «ساعت ۱۰ صبح روز ۳ بهمن مراسم افتتاحیه نمایشگاه را در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خواهیم داشت.»

او تصریح کرد: تمام عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه با سرعت در حال انجام اقدامات وبرنامه‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.