| کد خبر: 270669 |

تعطیلات عید فطر کجا بریم؟ | معرفی ۳۲ مقصد داخلی و خارجی

شیراز، اصفهان، مشهد، شوش، دزفول، هرمز، قشم، تنگه براق، شلماش، ترکمن صحرا، اورامانات، سوباتان، استانبول، دبی، باتومی و ایروان، تنها برخی از مقاصدی است که می توانید در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ از آن ها دیدن کنید.

تین نیوز

برای عید فطر کجا بریم ؟ اگر نتوانستید در تعطیلات نوروز به سفر بروید، تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، فرصت مغتنمی است تا از زیبایی های بهار لذت ببرید.

به گزارش تین نیوز به نقل از رسانه قطبنما، اگر هنوز برنامه سفرتان مشخص نشده است، کمی دست نگه دارید و این مطلب را بخوانید تا یک مقصد جذاب داخلی یا خارجی را برای آخرین تعطیلات پشت سرهم فروردین ۱۴۰۳ برنامه ریزی کنید.

تعطیلات عید فطر کجا بریم

شیراز، اصفهان، مشهد، شوش، دزفول، هرمز، قشم، تنگه براق، شلماش، ترکمن صحرا، اورامانات، سوباتان، استانبول، دبی، باتومی و ایروان، تنها برخی از مقاصدی است که می توانید در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ از آن ها دیدن کنید.

اگرچه تعطیلات نوروز تازه به پایان رسیده است، اما به سبب تقارن ماه رمضان و تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، بسیاری فرصت سفررفتن پیدا نکردند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، تعطیلات ۲ روزه عیدفطر در روزهای چهارشنبه ۲۲ فروردین و پنج شنبه ۲۳ فروردین، به همراه روز جمعه ۲۴ فروردین، فرصت مناسبی است تا از زیبایی های سفر در بهار لذت ببرید.

اگر تور های تعطیلات عید فطر را انتخاب می کنید، باید توجه داشته باشید که جاذبه های گردشگری داخلی در این ایام، معمولا شلوغ تر از سایر روزهاست. همچنین قیمت تورها در مقایسه با روزهای عادی بالاتر است و متناسب با شیوه حمل ونقل، مدت تور، نوع اقامتگاه، تعداد وعده های غذایی، تور لیدر، گشت در مقصد و غیره متفاوت خواهد بود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، باید با آژانس ها تماس بگیرید. 

در این مطلب، کارشناسان «رسانه قطب نما» ۳۲ مقصد داخلی و خارجی برای سفر در تعطیلات عید فطر را به شما معرفی خواهند کرد.  قیمت حدودی تور این مقاصد با بررسی بیش از ۱۵ آژانس آنلاین و آفلاین معتبر استخراج و مبدا همه تورها، تهران در نظر گرفته شده است. 

تورهای ایرانگردی عید فطر ۱۴۰۳

از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور، در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ می توانید تورهای متنوعی به مقصد شهرهای مختلف پیدا کنید. آب وهوای خنک و بهاری بزرگ ترین مزیت تورهای عید فطر است تا هم از گرمای دلپذیر جنوب و هم از خنکی هوا در مناطق شمالی لذت ببرید.

تورهای داخلی در مقایسه با تورهای خارجی قیمت مناسب تر و مدت زمان سفر کوتاه تری دارند و متناسب با عوامل مختلفی مانند: 

  • مدت تور
  • مقصد
  • شیوه حمل ونقل
  • نوع اقامتگاه
  • تعداد وعده های غذایی
  • تور لیدر
  • گشت در مقصد
  • و …

با نرخ های مختلفی ارائه می شوند. 

تور مشهد عید فطر 

مشهد پایتخت معنوی ایران است و هر ساله در تعطیلات عید فطر میزبان میلیون ها زائر از سراسر کشور است. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، می توانید در کنار زیارت، از جاذبه های تاریخی و تفریحی مشهد نیز دیدن کنید. از آنجایی که عید فطر یکی از شلوغ ترین ایام سفر به مشهد است قیمت تورهای مشهد در این بازه افزایش چشمگیری نسبت به روزهای عادی دارد.

تور مشهد در تعطیلات عید فطر هم به صورت هوایی و هم زمینی برگزار می شود. تور هوایی مشهد با ۳ شب اقامت، از ۵ میلیون تومان آغاز و تا ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم می رسد . قیمت تورهای زمینی مشهد با ۳ شب اقامت در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ بین ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

تور عید فطر شیراز

فروردین ماه بهترین زمان برای سفر به شیراز است تا هم از آب وهوای مطبوع بهاری لذت ببرید و هم تماشای باغ های بهشتی شیراز مسحورتان کند.

تورهای شیراز به دو شکل زمینی (با قطار یا اتوبوس) و هوایی برگزار می شود. قیمت تور عید فطر شیراز به صورت زمینی برای یک تور ۳ روزه بین ۶ تا ۹ میلیون تومان است. هزینه تور هوایی ۴ روزه شیراز هم بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است.

تور هرمزگان عید فطر

تعطیلات عید فطر کجا بریم - تورهای ایرانگردی عید فطر ۱۴۰۳

از سواحل جادویی گرفته تا تنگه ها، غارها، جزایر، جنگل حرا و جاذبه های تاریخی و فرهنگی، استان زیبای هرمزگان آنقدر دیدنی دارد که همیشه پای ثابت تورهای گردشگری است. در عید فطر ۱۴۰۳ نیز تورهای متنوعی به مقصد استان هرمزگان برگزار می شود. 

قیمت تور کیش عید فطر ۱۴۰۳، برای یک تور ۴ روزه، از ۱۰ میلیون تا ۱۸ میلیون متغیر است. قیمت تور ۴ روزه جزیره هرمز نیز حدود ۹ میلیون الی ۱۰ میلیون تومان است. برای یک تور ۴ روزه به مقصد جزیره قشم نیز باید بین ۱۳ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان پرداخت کنید.

تورهای ترکیبی جزایر هرمزگان هم دیگر گزینه پرطرفدار برای سفر در تعطیلات عید فطر است. بر این اساس برای خرید تور ۴ روزه قشم، هنگام و هرمز باید بین ۱۳ میلیون تا ۲۲ میلیون تومان هزینه کنید.

تور خوزستان عید فطر

هوای مطبوع بهاری، نخلستان های بزرگ، دشت های وسیع، تنگه های اسرارآمیز، بناهای تاریخی باشکوه، مضیف های مجلل، قلعه های تاریخی و غیره خوزستان را به یک مقصد جذاب برای سفر در بهار تبدیل کرده است. 

اگر به گشت وگذار در شهرهای تاریخی خوزستان علاقه مندید، قیمت تور ۳.۵ الی ۴ روزه اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر در استان خوزستان بین ۷ میلیون الی ۱۰ میلیون تومان است.

تور اصفهان عید فطر

با پرآب شدن زاینده رود در آغاز بهار، تعطیلات عید فطر فرصتی مغتنم برای سفر به اصفهان زیبا با انبوه جاذبه های تاریخی و طبیعی است. تور شهر اصفهان هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می شود.

قیمت تور زمینی ۳ روزه اصفهان در عید فطر ۱۴۰۳ بین ۳ میلیون تا ۴ میلیون تومان است. برای خرید تور هوایی ۳ روزه اصفهان نیز باید بین ۵ میلیون تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان هزینه کنید.

تور یزد عید فطر

از محله فهادان و میدان امیر چخماق گرفته تا مسجد جامع یزد، تا بهار به تابستان نرسیده است، باید از فرصت استفاده کنید و سری به یزد بزنید. آب وهوای مطبوع و بهاری یزد هم گشت وگذار در این شهر را آسان می کند و هم اجازه می دهد از زیبایی های کویرهای اطراف یزد لذت ببرید. برای خرید تورهای یزد هم می توانید بین تورهای زمینی و هوایی یک گزینه را انتخاب کنید.

قیمت تور زمینی ۳ روزه یزد در عید فطر ۱۴۰۳ بین ۴ میلیون تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است. هزینه تور هوایی ۳ روزه یزد هم حدود ۶ میلیون و پانصد هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

تور چابهار عید فطر

چابهار را شهر همیشه بهار می نامند؛ حالا تصور کنید در بهار سری به چابهار بزنید! این شهر بندری زیبا که تنها بندر اقیانوسی ایران را در خود جای داده است، مملو از دیدنی های تاریخی و طبیعی است و حسابی ذوق زده تان می کند. برای خرید تور ۴ روزه هوایی چابهار باید بین ۱۱ میلیون تا ۲۳ میلیون تومان هزینه کنید.

تور کردستان عید فطر

کردستان همیشه زیبا است اما این زیبایی در بهار وصف ناپذیر است. بخش زیادی از تورهای عید فطر ۱۴۰۳ به کردستان زیبا و جاذبه های دیدنی متنوعش اختصاص دارد؛ به همین سبب اگر کمی جستجو کنید حتما تورهای متنوعی پیدا خواهید کرد که از روستای پالنگان گرفته تا دریاچه زیبای زریوار، اورامان تخت، آرامگاه پیرشالیار و غیره فرصت تماشای زیبایی های کردستان را فراهم می کنند.

از پرطرفدارترین تورهای کردستان، تور ۳.۵ روزه زمینی سنندج، مریوان، اورامان و پالنگان است که بین ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد. تورهای ۳.۵ روزه زمینی اورامانات هم بین ۶ میلیون تا ۸ میلیون تومان است. 

تور بوشهر

از سواحل زیبای خلیج فارس گرفته تا نسیم خنک دریا، کافه های جذاب، بافت تاریخی، تنوع فرهنگی، بازارهای شلوغ و جاذبه های طبیعی، بوشهر شهری است که حتما باید آن را تجربه کنید. قیمت تور زمینی ۵ روزه بوشهر در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ حدود ۱۲ میلیون تومان است؛ اما مطمئن باشید این هزینه ارزش دیدن یکی از زیباترین و سرزنده ترین شهرهای ایران را دارد.

تور لرستان عید فطر

در لرستان، به هرگوشه که سفر کنید، شکوه طبیعت این استان حیرت زده تان خواهد کرد. لرستان در بین طبیعت گردها و گردشگران با نام سرزمین آبشارها شناخته می شود و از قلعه ی فلک الافلاک گرفته تا دره خزینه، تنگه شیرز، مخمل کوه، گرداب سنگی، پل شاپوری و غیره مملو از دیدنی های متنوع است.

تورهای لرستان معمولا شامل بازدید از خرم آباد، مرکز استان، و چند جاذبه طبیعی است. قیمت تور ۳ روزه زمینی لرستان در عید فطر ۱۴۰۳ حدود ۶ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اگر می خواهید کوتاه تر سفر کنید، تور ۲.۵ روزه آبشارهای لرستان را انتخاب کنید که قیمتشان بین ۵ میلیون تا ۶ میلیون تومان است.

تور کرمانشاه عید فطر

اگر آوازه بیستون، طاق بستان، روستای استثنایی هجیج، غار آبی قوری قلعه در پاوه، روستای پلکانی ساتیاری را شنیده اید، حتما می دانید کرمانشاه چقدر شگفت انگیز است. از بناهای تاریخی گرفته تا جاذبه های طبیعی، تور کرمانشاه مملو از جاهای دیدنی و تفریحاتی است که باید آن ها را تجربه کنید.

قیمت تور ۳.۵ روزه زمینی روستاهای ساتیاری و هجیج در عید فطر ۱۴۰۲ که شامل بازدید از شهرهای کرمانشاه، پاوه و مجموعه تاریخی بیستون نیز هست، تقریبا ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون تومان است.

تورهای طبیعت گردی عید فطر ۱۴۰۳

تعطیلات عید فطر کجا بریم - تورهای طبیعت گردی عید فطر ۱۴۰۳

فصل بهار و به ویژه فروردین ماه، بهترین زمان برای حضور در تورهای طبیعت گردی است تا از آب وهوای مطبوع بهاری و طبیعت لذت ببرید؛ به همین دلیل تورهای طبیعت گردی متعددی در فصل بهار برگزار می شود. در ادامه تورهای طبیعت گردی پرتکراری را معرفی خواهیم کرد که در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ برگزار می شوند.

زراس، نگین خوزستان

روستا و دشت زیبای زراس آنقدر زیبا است که لقب نگین خوزستان را از آن خود کرده است. این روستای زیبا در حوضه آبریز سد کارون ۳ و در نزدیکی جاهای دیدنی مثل آبشار شیوند، دریاچه کارون، تنگه قاسمی قرار گرفته است. اگر به کمپ زدن در دل طبیعت، شنا، قایق سواری و فعالیت های هیجان انگیز علاقه مندید، قیمت تور ۳.۵ روزه زمینی کمپینگ هلن تا زراس از ۸ میلیون تا ۹ میلیون تومان است.

دره کول خرسان، سرزمین شیرهای بختیاری

اگر هنوز در خوزستان هستید خودتان را به دزفول برسانید و یکراست به سوی دره کول خرسان بروید؛ دره ای زیبا که با نام دره ارواح نیز شناخته می شود و با صخره های بلند، رودخانه ای آرام و آبشارها و آب چکان های متعدد شناخته می شود. در مسیر رسیدن به دره نیز از تماشای آبشار شوی، قبرستان شیرهای بختیاری، بازدید از روستای پامنار و دریاچه شهیون لذت ببرید. قیمت تور ۳.۵ روزه زمینی دره کول خرسان و آبشار شوی در عید فطر ۱۴۰۳ حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

تنگه کافرین، عروس زاگرس

اگر قدم در زاگرس مرکزی بگذارید، خواهید دید که زیبایی تنگه کافرین غیرقابل توصیف است. برای دیدن این منطقه زیبا و تاریخی باید خودتان را به استان ایلام برسانید یا تورهای ایلام را خریداری کنید. قیمت تور ۳.۵ روزه زمینی ایلام و تنگه کافرین در عید فطر ۱۴۰۳ از ۷ میلیون تا ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در تور ایلام و تنگه کافرین علاوه بر کمپ زدن در دل طبیعت و تجربیاتی مثل قایق سواری در سد سیمره و پیمایش تنگه کافرین می توانید از جاهای دیدنی مثل تنگه بهرام چوبین، آتشکده ی دره شهر، آبشار ماهوته و دریاچه دوقلو سیاه گاو آبدانان نیز دیدن کنید.

تنگه براق تا آبشار تامرادی، سفر از میان جنگل های بلوط

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استان فارس، تنگه و آبشار براق در شهر اقلید است. این تنگه بهشتی با ترکیبی از آبشار، صخره های بلند و رودخانه، در فصل بهار بسیار زیبا و چشم نواز است. پس از بازدید از تنگه براق باید راهی استان کهگیلویه و بویراحمد شوید و خودتان را به تنگه و آبشار تامرادی در نزدیکی شهر یاسوج برسانید؛ این مسیر زیبا از میان دشت های سرسبز، آبشارهای زیبا و جنگل های بلوط زاگرس عبور می کند.

تور زمینی ۳.۵ روزه تنگه براق تا آبشار تامرادی در عید فطر ۱۴۰۳  حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

کانی گراوان، اعجاز نقاشی طبیعت

برای دیدن یکی از منحصربه فردترین جاذبه های طبیعی ایران باید به شهر سردشت در استان آذربایجان غربی بروید؛ از میان دشت های سرسبز و جنگل های بلوط عبور کنید تا خودتان به چشمه کانی گراوان برسانید. این چشمه زیبا که آب آن غیرقابل شرب است، به سبب سازه های آهکی زیبایی که در طی هزاران سال در اطراف آن شکل گرفته، معروف است. 

قیمت تور زمینی ۳.۵ روزه کانی گراوان که به صورت ترکیبی با تخت سلیمان یا آبشار شلماش برگزار می شود، بین ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون تومان است.

تنگه شیرز، معجزه ای در دل زاگرس

تنگه شیرز یکی از محبوب ترین جاذبه های طبیعی استان لرستان است که وصف زیبایی و آب وهوای مطبوعش در بهار، گردشگران زیادی را به این منطقه می کشاند. بازدید از آبشارهای مختلف، پیمایش تنگه شیرز و تماشای دشت های سرسبز و زیبا از جمله جاذبه های این منطقه است.

در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ نیز تورهای مختلفی به مقصد تنگه شیرز برگزار می شود؛ قیمت تور زمینی ۳ روزه از تنگه شیرز تا دره خزینه از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون و پانصد هزار تومان است. برای خرید تور ۲.۵ روزه زمینی تنگه شیرز تا ارتفاعات مخملکوه نیز باید حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

ترکمن صحرا، سفر با طعم موسیقی

اگر وصف ترکمن صحرا را شنیده اید، باید بدانید بهار بهترین زمان برای سفر به این منطقه زیبا است. ترکمن صحرا مثل تابلوی زیبایی است که با اسب های وحشی، دشت های سرسبز، بناهای تاریخی، موسیقی ترکمنی، لباس های سرخ رنگ، غذاهای خوشمزه  و مهمان نوازی بی نظیر ترکمن ها آراسته شده است.

قیمت تور ۳.۵ روزه زمینی ترکمن صحرا تا آشوراده و خالد نبی از ۶ میلیون تومان آغاز می شود و به ۷ میلیون و ۵۰۰هزار تومان هم می رسد. 

آبشارهای گلستان، سفر به سرزمین چشمه سارها

اگر به استان گلستان و طبیعت زیبای آن علاقه مندید اما می خواهید یک سفر متفاوت را تجربه کنید، خودتان را به تور آبشارهای گلستان برسانید؛ از میان جنگل های هیرکانی عبور کنید و از تماشای آبشارهای زیبای کبودوال، زیارت، آق سو، شیرآباد و غیره لذت ببرید. در عید فطر ۱۴۰۳، قیمت تور زمینی ۲.۵ روزه آبشارهای گلستان حدود ۴ میلیون و پانصد هزار تومان است.

سوباتان، ییلاق بهشتی

تا ییلاق سوباتان غرق در گردشگر نشده است، از تعطیلات عید فطر استفاده کنید و خودتان را به این ییلاق بهشتی در استان گیلان و شهرستان تالش برسانید.  این ییلاق خوش آب وهوا در فصل بهار و به ویژه از نیمه دوم اردیبهشت مملو از گردشگر است و به سختی می توانید گوشه خلوتی برای خودتان پیدا کنید.

سوباتان در فروردین هم بسیار زیبا و دیدنی است و هنوز می توانید خنکی هوا را به خوبی حس کنید. قیمت تور ۲.۵ روزه سوباتان در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

ماسال، نگین تالش

درست وسط کوه های تالش در استان گیلان، منطقه ای کوهپایه ای قرار دارد که پر از ییلاق های سرسبز و چشم نواز است. این منطقه پوشیده در مه که همیشه اقیانوسی از ابر روی دوش دارد، ماسال نام دارد. ماسال ییلاق های متعددی دارد که برخی از آن ها مثل اولسبلنگاه، آنقدر محبوبند که در همه فصول سال گردشگر دارند. برای خرید تور ۲ روزه زمینی ماسال تا اولسبلنگاه باید بین ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان هزینه کنید.

جنگل ابر، سفر بر فراز ابرها

روزهای پایانی فروردین ماه بهترین زمان برای بازدید از جنگل ابر شاهرود است؛ جایی که می توانید بالاتر از ابرها بایستید و از تماشای درختان خفته در مه لذت ببرید. اگر به این جنگل زیبا رفتید از فرصت استفاده کنید و حتما سری به تنگه و آبشار زیبای مجن هم بزنید که زیباییش در بهار به اوج می رسد.

قیمت تور۲ روزه زمینی جنگل ابر تا آبشار مجن در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ بین ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان است.

کویر مصر، بازی تپه های شنی

طبیعت بکر کویر مصر در کنار تفریحات هیجان انگیزی مثل آفرود و شترسواری، این کویر زیبا را به پاتوق طبیعت گردها تبدیل کرده است. برای دیدن کویر مصر باید سری به استان اصفهان و منطقه خور و بیابانک بزنید. ماه فروردین بهترین زمان برای بازدید از کویر مصر است چراکه هنوز فصل گرمای کویر آغاز نشده است و می توانید از تماشای شب های کویر و روزهای دلنشینش لذت ببرید. 

در عید فطر ۱۴۰۳، برای خرید تور ۲.۵ روزه زمینی کویر مصر باید بین ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

تورهای خارجی عید فطر ۱۴۰۳

تعطیلات عید فطر کجا بریم؟ تور خارجی عید فطر ۱۴۰۳

اگرچه تعطیلات نوروزی سپری شده است اما تقارن نوروز و ماه رمضان و فاصله اندک تعطیلات عید فطر تا تعطیلات نوروزی سبب شده است تا تورهای نوروزی به برخی مقاصد مثل ترکیه، مالزی، امارات، گرجستان و ارمنستان در تعطیلات عید فطر نیز همچنان با تب وتاب ادامه داشته باشند. در ادامه به بررسی قیمت تورهای خارجی پرتکرار در عید فطر خواهیم پرداخت.

پیش از ادامه باید بدانید تفاوت نرخ تور های ارائه شده در تورهای خارجی عید فطر ۱۴۰۳ به عواملی مانند: 

  • شیوه حمل ونقل اعم از هوایی، زمینی یا ترکیب هوایی و زمینی
  • شرکت هواپیمایی ایرانی یا خارجی
  • کیفیت محل اقامت، از هتل های ۲ ستاره گرفته تا هتل های All و UAll 
  • تعداد وعده های غذایی
  • بیمه مسافرتی
  • لیدر فارسی زبان
  • گشت شهری
  • ترانسفر
  • و …

بستگی دارد. لازم به ذکر است که هزینه عوارض خروج از کشور و ویزا (برای کشورهایی که نیاز به ویزا دارند) نیز به هزینه تورها اضافه می شود. در این گزارش، قیمت تور ها به ازای هر نفر در یک اتاق دو تخته محاسبه شده است و هزینه ها به ازای اقامت در اتاق های یک نفره، سه نفره و غیره متفاوت خواهد بود. 

تور دبی عید فطر

دریافت ویزای دبی برای ایرانی ها آسان است و می توانید ظرف چند روز ویزا دریافت کنید. علاوه بر سهولت در روند اخذ ویزا، تعطیلات عید فطر در دبی فرصتی فوق العاده برای شرکت در جشن های عید، آتش بازی، موسیقی زنده، بازارهای رمضان و استفاده از تخفیفات ویژه است.

در عید فطر ۱۴۰۳، قیمت تور ۴ روزه هوایی دبی  حدود ۱۷ میلیون تا ۳۷ میلیون تومان است. هزینه تور ۵ روزه هوایی دبی نیز از ۲۵ میلیون تا ۴۳ میلیون تومان متغیر است.

تور مالزی عید فطر

مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر در تعطیلات عید فطر است؛ عید فطر در این کشور تعطیل رسمی است و می توانید ردپای فرارسیدن این عید را در اغلب نقاط کشور، به ویژه کوالالامپور پایتخت آن، ببینید. ایرانی ها برای سفر به مالزی نیازی به دریافت ویزا ندارند؛ بنابراین می توانید در فرصت باقیمانده اقدام به خرید تور مالزی کنید. تورهای مختلفی به مقصد مالزی برگزار می شود که از پرطرفدارترین آن ها می توان به تور کوالالامپور، تور بالی، تور لنکاوی و غیره اشاره کرد.

در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، قیمت تور ۸ روزه کوالالامپور بین ۳۹ میلیون تا ۶۴ میلیون تومان است. برای خرید تور ۸ روزه بالی هم باید بین ۹۷ میلیون تا ۱۸۲ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت تور ۸ روزه کوالالامپور و لنکاوی هم بین ۴۵ میلیون تا ۸۹ میلیون تومان است.

تور هند عید فطر

نخستین ماه بهار، فرصت مغتنمی است تا به سرزمین عجایب، هند سفر کنید و مثلث طلایی شهرهای دهلی، آگرا و جیپور را ببینید. اغلب جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی هند که شهرتی جهانی دارند، در این سه شهر قرار گرفته اند و با بازدید از آن ها می توانید در یک سفر روح هند را تجربه کنید.

قیمت تور ۸ روزه دهلی، آگرا و جیپور در تعطیلات عید فطر امسال، از ۳۷ میلیون تومان آغاز می شود و تا ۷۲ میلیون تومان هم می رسد.

تور گرجستان عید فطر

اگر به دنبال یک سفر خارجی ارزان هستید، گرجستان یک انتخاب عالی است. این کشور زیبا با جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد، معماری زیبا، فرهنگی غنی، غذاهای خوشمزه و سواحل شگفت انگیز، پیشنهادات زیادی برای گردشگران دارد. از سوی دیگر ایرانی ها برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارند و می توانند بدون ویزا به این کشور سفر کنند.

تفلیس، پایتخت گرجستان، و شهر ساحلی باتومی، دو شهر توریستی معروف گرجستان است و اغلب تورهای گرجستان به مقصد این دو شهر برگزار می شود. شما می توانید از بین تور تفلیس، تور باتومی یا تور ترکیبی تفلیس و باتومی یکی را انتخاب کنید.

در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، قیمت تور هوایی ۵ روزه باتومی بین ۱۶ میلیون تا ۳۲ میلیون تومان است. هزینه تور هوایی ۵ روزه تفلیس هم بین ۱۲ میلیون تا ۳۱ میلیون تومان است. با پرداخت ۱۸ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان هم می توانید تور هوایی ۶ روزه تفلیس و باتومی را خریداری کنید.

تور تایلند عید فطر

تایلند با سواحل زیبا و جزایر استثنایی، جاذبه های تاریخی و طبیعی شگفت انگیز یکی از مقاصد تفریحی محبوب در بین گردشگران است. پاتایا، پوکت و بانکوک از معروف ترین مقاصد گردشگری در تایلند است و تورهای زیادی در تعطیلات عید فطر به این مقاصد برگزار می شود. اگر به دنبال یک مقصد جزیره ای با چشم اندازهای استثنایی هستید باید پوکت را انتخاب کنید؛ شهر ساحلی پاتایا با جزایر مرجانی متعدد، تاریخ غنی، سواحل زیبا و غیره یکی از محبوب ترین مقاصد تایلند است. بانکوک، پایتخت تایلند، هم با موزه ها، معابد، کاخ ها، برج ها و مراکز خرید متعدد یک انتخاب عالی برای سفر به تایلند است که پشیمانتان نمی کند.

قیمت تور ۸ روزه بانکوک در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، بین ۳۹ میلیون تا ۸۳ میلیون تومان است. برای تور ۸ روزه پاتایا هم باید بین ۳۹ میلیون تا ۷۰ میلیون تومان هزینه کنید. حداقل قیمت تور ۸ روزه پوکت هم از ۴۶ میلیون تومان آغاز می شود. اگرهم به دنبال یک تور ترکیبی هستید، قیمت تور ۸ روزه پوکت و پاتایا از ۵۸ میلیون تا ۷۸ میلیون تومان متغیر است.

تور ارمنستان عید فطر

فاصله نزدیک ارمنستان با ایران سبب شده است تا تورهای زمینی و هوایی به مقصد این کشور، هر دو طرفداران زیادی داشته باشند. ایرانی ها برای سفر به ارمنستان نیازی به دریافت ویزا ندارند و همین مسئله سبب محبوبیت این کشور در میان گردشگران شده است. ایروان، پایتخت ارمنستان، یکی از زیباترین شهرهای این کشور است که از کلیساهای تاریخی گرفته تا مساجد، میادین، پارک ها و مراکز خرید متنوع، جاهای دیدنی زیادی دارد.

قیمت تور زمینی ۴ روزه ایروان در تعطیلات عید فطر بین ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان است. برای خرید تور هوایی ۴ روزه ایروان هم باید بین ۲۲ میلیون تا ۳۵ میلیون تومان هزینه کنید.

تور عمان عید فطر

مسقط، پایتخت زیبای عمان، مقصد بعدی تورهای عید فطر است. عید فطر در عمان تعطیل رسمی است و می توانید یکی از باشکوه ترین جشن های عمانی ها را در عید فطر تجربه کنید. علاوه بر جاذبه های دیدنی متنوع مسقط، این شهر زیبا در ایام عید فطر میزبان جشن های بزرگی است که در پارک ها و سایر اماکن عمومی برگزار می شود و با انواع تفریحات هیجان انگیز، کنسرت و غیره همراه است.

قیمت تور ۴ روزه هوایی مسقط در ایام تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، بین ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۲ میلیون تومان متغیر است.

تور سریلانکا عید فطر

سریلانکا سرزمین چای، ادویه و نارگیل است. این کشور زیبا با طبیعیت جادویی و بناهای تاریخی جذاب، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. اگر به دیدن جنگل های بارانی، سواحل استثنایی، مزارع زیبای چای و پارک های ملی علاقه دارید، سریلانکا بهترین انتخاب برای شما است.

تورهای سریلانکا معمولا به صورت ترکیبی از چند شهر مهم این کشور برگزار می شود. تور بنتوتا، کلمبو و کندی از معروف ترین تورهای سریلانکا است؛ قیمت تور ۸ روزه بنتوتا، کلمبو و کندی حدود ۷۰ میلیون الی ۸۸ میلیون تومان است؛ البته می توانید تورهای کوتاه تری هم به مقصد سریلانکا پیدا کنید.

تور ترکیه عید فطر ۱۴۰۳

تعطیلات عید فطر کجا بریم؟ تور ترکیه عید فطر

ترکیه در همه فصول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران ایرانی است. در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ هم تورهای متعددی به مقصد شهرهای مختلف ترکیه برگزار می شود که در ادامه به قیمت برخی از تورهای پرتکرار ترکیه در تعطیلات عید فطر اشاره خواهیم کرد.

تور عید فطر وان

اگر به خرید در وان علاقه مندید و می خواهید یک سفر مقرون به صرفه را تجربه کنید، قیمت تور زمینی ۴ روزه وان در تعطیلات عید فطر بین ۶ میلیون الی ۱۰ میلیون تومان است.

تور عید فطر استانبول

همه جاذبه های دیدنی و مراکز خرید استانبول در تعطیلات عید فطر باز است و می توانید از گشت وگذار در این شهر زیبا و تاریخی لذت ببرید. در تعطیلات عید فطر امسال، قیمت تور هوایی ۴ روزه استانبول با افزایش محسوسی نسبت به روزهای عادی، بین ۱۳ میلیون تا ۳۲ میلیون تومان است.

تور عید فطر آنتالیا

اگر به دنبال یک تعطیلات آرام و دلچسب در یک شهر ساحلی هستید، می توانید آنتالیا را انتخاب کنید. آنتالیا در فروردین ماه به اندازه تابستان شلوغ نیست و می توانید از هوای مطبوع بهاری در سواحل لذت ببرید. قیمت تور هوایی ۷ روزه آنتالیا در تعطیلا عید فطر ۱۴۰۳، از ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۹ میلیون تومان متغیر است.

خوب حالا برنامه سفرتان را برای تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ مشخص کرده اید؟ شما کدام مقصد را انتخاب می کنید، به نظر شما جای کدام مقاصد در این لیست خالی است؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.