| کد خبر: 238180 |

◄ اورژانس هوایی ناجی دو حادثه دیده در مناطق کوهستانی زنجان شد

دو حادثه دیده در مناطق کوهستانی و صعب العبور طارم علیا استان زنجان گرفتار شده بودند با انجام پرواز به موقع توسط خلبانان تیز پرواز هوانیروز از مرگ حتمی نجات یافتند.

تین نیوز

قزوین-سید مرتضی نصری| با تلاش پرسنل اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک قزوین مستقر در زنجان، دو حادثه دیده در مناطق کوهستانی و صعب العبور طارم علیا استان زنجان گرفتار شده بودند با انجام پرواز به موقع توسط خلبانان تیز پرواز هوانیروز از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان، فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ، با بیان این مطلب افزود : در پی اعلام مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان به ماموران این پایگاه در شهر زنجان منبی بر وقوع یک فقره حادثه در مناطق طارم علیا که مادر بارداری دچار مشکلات در انتقال به مراکز درمانی شده بود ، با انجام یک سوتی پرواز توسط یک فروند بالگرد 214 و اعزام آنان به منطقه کوهستانی و صعب العبور طارم علیا ، به موقع به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال و از مرگ حتمی نجات یافت .

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک در ادامه افزود : همچنین پرسنل این پایگاه مستقر در زنجان در یک عملیات نجات نیز با یک فروند بالگرد 214 و انجام یک سوتی پرواز ، ناجی یک پدر 30 ساله که دچار سکته قلبی شده بود و اعزام سریع وی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان نیز ، مانع از مرگ وی شدند.

سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان، در پایان از مسافران و شهروندان ساکن در استان های قزوین و زنجان خواست در زمان رانندگی، رعایت فاصله طولی را کرده و از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری و در هنگام بروز حوادث جهت حفظ جان حادثه دیدگاه همکاری لازم را با پرسنل اورژانس هوایی استان های قزوین و زنجان، هلال احمر و پلیس راه و راهداری داشته باشند .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.