| کد خبر: 268887 |

نصب ۱۴ هزار علائم جاده‌ ای در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از نصب ۱۴ هزار علائم جاده‌ای، طی ۱۱ماهه سالجاری در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

تین نیوز

​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از نصب ۱۴ هزار علائم جاده‌ای، طی ۱۱ماهه سالجاری در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ایوب کرد  افزود: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان طی ۱۱ ماهه سالجاری ۱۴ هزار عدد تابلو مسیرنما، اطلاعاتی ، انتظامی ، اخطاری و .... در محورهای مواصلاتی تحت پوشش نصب شده است.

وی با اشاره به  نصب ۳۱کیلومتر حفاظ بتنی  توسط این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی در  محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در این مدت نیز ایمن سازی شیب شیروانی به طول ۳۰۰کیلومتر در محورهای استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: تعمیر ونصب ۲۰۰عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار و اجرای روشنایی نقطه ای ۲۰تقاطع از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در یازده ماهه سالجاری است.

کرد گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و اهمیت ایمن سازی محورهای مواصلاتی، تمام تلاش همکاران ما در این اداره کل فراهم کردن زمینه تردد ایمن برای هموطنان درایام تعصیلات نوروز است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پایان از کاربران جاده‌ای خواست در صورت  هر گونه نواقص در جاده ها، موضوع  را با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.