| کد خبر: 132371 |

در سی و ششمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر مطرح شد؛

نقش ممتاز راه آهن در ۸ سال دفاع مقدس

تین نیوز

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن گفت: آزاد سازی خرمشهر تنها برای انتقال و نهادینه کردن فرهنگ ایثارگری و آزادگی در کشور است واین فرهنگ حماسه باید در دل و روح جوانان این مرز و بوم جای گیرد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سرهنگ داود عباس زاده مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن در مراسم سالگرد آزاد سازی خرمشهر گفت: ما در مجموعه صنعتی و خدمت کردن به مردم فعالیت می کنیم که باید همت و تلاش خود را بیش از پیش افزایش دهیم.

 

وی ایثار و از خودگذشتگی در مجموعه راه آهن را خدمت رسانی مطلوب به مسافران عنوان کرد و افزود: در زمان جنگ فرصتی برای تربیت کسانی که از خود گذشتگی کردند، نداشتیم و آنان حماسه های بزرگ آفریدند اما امروز ما می توانیم با مدیریت نیروی انسانی و همت مضاعف، کشور را به سمت توسعه و تحول سوق دهیم.

 

سرهنگ عباس زاده تصریح کرد: دنیای امروز بر مرکب پیشرفت سوار شده است بنابراین ضمن قدر شناسی فداکاری ها و مقاومت های ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس بایستی در جهت ارتقای سهم راه آهن وپیشرفت و توسعه آن قدم برداریم.

 

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران خاطر نشان کرد: راه آهن نقش ممتازی را در ۸ سال دفاع مقدس داشته است.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن گفت: آزاد سازی خرمشهر تنها برای انتقال و نهادینه کردن فرهنگ ایثارگری و آزادگی در کشور است واین فرهنگ حماسه باید در دل و روح جوانان این مرز و بوم جای گیرد.

 

در ادامه این مراسم سردار سرتیپ ناصر شعبانی استاد دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق ۹۵ ماه طول کشید، گفت: این جنگ ۹۵ ماهه ۲۸۸۷ روز بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق ۴ مرحله داشته است، افزود: تجاوز و اشغال، سد ممانعت، آزاد سازی مناطق اشغالی و تعقیب و تنبیه متجاوز از مراحل جنگ ایران و عراق بوده است.

 

این استاد دانشگاه عنوان کرد: دشمنان همیشه در صدد براندازی کشور بوده اند و باید بدانند که پیروزی نهایی از آن کشوری است که در طول ۸ سال از خود گذشتگی و ایثار را در خود پرورش داده و به کمال مطلق رسانده است.

 

سردار شعبانی تصریح کرد: فتح خرمشهر یک عظمت بوده و حفظ این ارزش ها برای کشور مهم است.

 

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر با حضور مقامات عالی سپاه، نیروی انتظامی ومدیران شرکت راه آهن برگزارشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.