| کد خبر: 270866 |

◄ حوادث راه آهن روزانه شد/ آسیب دیدگی 10 لوکوموتیو در 20 روز

از ابتدای سال 10 لوکوموتیو در اثر حوادث ریلی دچار صدمه شده اند.

تین نیوز

آغاز سال جدید با آغاز سریال حوادث ریلی در شبکه راه آهن کشور همراه بود به طوری که گفته می شود از ابتدای سال 10 لوکوموتیو در اثر حوادث ریلی دچار صدمه شده اند.

به گزارش تین نیوز، به دنبال وقوع حوادث متعدد ریلی در نواحی مختلف راه آهن که حتی در مواردی موجب مصدومیت نیروی انسانی نیز شده، کانال تلگرامی خانواده راه آهن ایران از وقوع چند حادثه در یک روز در شبکه ریلی خبر داد و نوشت که وقوع حوادث ریلی به چند حادثه در روز رسیده ست.

این کانال تلگرامی تاکید کرد:خروج از خط دو واگن خودرو بر بدون بار از قطار باری در ساعت یک بامداد ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ در ناحیه یزد، در ورودی ایستگاه رخش، موجب توقف یک ساعته قطار مسافری تهران کرمان در ایستگاه یزدگرد شد.

 

به نوشته این کانال در ساعت 11 صبح روز 23 فروردین نیز خروج از خط لوکوموتیو و سه واگن لبه بلند در ایستگاه چادرملو به علت خط به خط شدن در اثر سوزن غلط، رخ داد.

 

این کانال تلگرامی همچنین عنوان کرد که در این روز خروج از خط لوکوموتیو مسافری زاهدان در ایستگاه رودشور زاهدان و توقف سه ساعته مسافری نیز به وقوع پیوسته است.

این کانال تلگرامی که پیش از این نیز از وقوع چندین حادثه در شبکه ریلی خبر داده بود اکنون عنوان  کرده که از ابتدای سال جدید حدود 10 لوکوموتیو به علت وقوع چنین حوادثی دچار صدمات شدید شده اند.

از جمله این حوادث می توان به برخورد لوکوموتیو زیمنس به شماره ۱۶۰۳ با لوکوموتیو هیتاچی شماره ۶۲۸ روز ۲۰ فروردین در ایستگاه تهران اشاره کرد که منجر به آسیب دیدگی جدی به شاسی لوکوموتیو هیتاچی و دو بوژی لوکوموتیو زیمنس و یک دستگاه سوزن شد.

این در حالی است که پیش از این نیز خروج از خط دو واگن فله بر در راه آهن زاگرس در حد فاصل چمسنگر به سپیدشت خط ریلی را مسدود کرده بود.

 

این  ۲ واگن فله بر ۹۴۳ هزاری از خط ایستگاه چمسنگر خارج و موجب مسدودی خط شده است.این حادثه که در حد فاصل ایستگاه های چمسنگر به سپیدشت در راه آهن لرستان رخ داده منجر به آسیب جدی به دو کیلومتر خط و مسدودی خط شده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 4

    چه تیتر ضعیف و جانبدارانه ای!!!

  • کارشناس ریلی 5 3

    از ماست که بر ماست
    وقتی وزیر خوابه معاون اول رییس جمهور خوابه رییس جمهور هم خواب و یک نخبه مدیر عامل راه آهن که حتی حرف خودش را بعضا قبول ندارد و راه آهن را تبدیل کرده به یک کودکستان بایستی شرایط بدتر از اینها را انتظار داشت.
    متاسفیم که در این بازار گرانی تجهزات راه اهن یک به یک در حال از بین رفتن است و هیچ کس حرفی نمی زند
    اردوگاه اشرف هم به قول دوستان صالحی قدرت تخریب اینچنینی را ندارد

  • ناشناس 4 3

    یاد چارلی چاپلین افتادم که اون بچه رو میفرستاد شیشه های مردم رو بشکنه بعد بعنوان شیشه بر میرفت و شیشه مردم رو تعمیر میکرد. گمونم صالحی الان نقش اون بچه هه رو بازی میکنه که میره لکوموتیو ها رو به فنا میده تا لکوموتیو سازهای داخلی و لکوموتیو وارد کن ها کاسبی کن.
    بیچاره ملت !

  • ناشناس 6 3

    فدای سر میعاد صالحی

    هنوز از سهمیه سوانح ایشون زیاد باقی مونده. چیزی که حق عرفی و مسلم ایشونه.