| کد خبر: 157027 |

صدور مجوز بهره‌برداری کارگاه ساخت و تعمیر شناور بندر پزم

مجوز بهره‌برداری از کارگاه ساخت و تعمیر شناورمتعلق به شرکت تعاونی خدمات صیادی ۷۱۱ بندرپزم مچان واقع در۱۰ کیلومتری غرب شهرستان کنارک (بندر صیادی پزم) صادر شد.

تین نیوز

ابوالقاسم اسدی معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از صدور

مجوز بهره‌برداری از کارگاه ساخت و تعمیر شناورمتعلق به شرکت تعاونی خدمات صیادی ۷۱۱ بندرپزم مچان واقع در۱۰ کیلومتری غرب شهرستان کنارک (بندر صیادی پزم) خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان،  اسدی با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت درخواست صدور مجوز بهره‌برداری گارگاه مذکور از طریق سامانه جامع ، مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرسsm.pmo.ir، مدارک و مستندات ارائه‌شده از دیدگاه حقوقی سواحل ، بندری ، دریایی ، حفاظت ایمنی و محیط‌زیست ، سازه‌های دریایی و مهندسی سواحل موردبررسی قرار گرفت و نهایتاً با استناد به بند ۲۲ ماده ۳ آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و نیز تبصره الحاقی آن مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی مجوز بهره‌برداری کارگاه شناورسازی بندر پزم به مدت ۲ سال مورد موافقت و صادر گردید.

ایشان در ادامه خاطرنشان ساختند شهرستان کنارک با داشتن بالغ‌بر ۲۵۰ کیلومتر خط ساحلی دارای  ۳ بندر صیادی ، ۳ بندر چندمنظوره کوچک( احداثی توسط سازمان بنادر و دریانوردی) و نیز کارگا ههای ساخت و تعمیر شناوربوده که از سالیان گذشته مردمان این منطقه به امر ساخت و تعمیر شناورهای صیادی مشغول بوده اند و فن ساخت و تعمیر شناورصیادی، جزئی از فرهنگ و زندگی مردمان حوزه شهرستان کنارک بوده و ادامه دارد. لذا سازمان بنادر و دریانوردی با صدور مجوز این واحد کارگاهی ضمن ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر بصورت مستقیم و  بیش از ۷۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم،  زمینه ساماندهی شناورها (تعمیرات ، ساخت و...) را در منطقه فراهم نموده است .

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.