| کد خبر: 143920 |

شل هلند بانکرینگ LNG خود را تقویت کرد

شرکت بزرگ نفت و گاز Shell هلند از وجود دو دستاورد چشمگیر در تجارت سوخت رسانی LNG خود در شمال غرب اروپا خبر داد.

تین نیوز

شرکت بزرگ نفت و گاز Shell هلند از وجود دو دستاورد چشمگیر در تجارت سوخت رسانی LNG خود در شمال غرب اروپا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل مانا، معاون اجرایی شرکت Shell هلند از دو دستاورد چشمگیر این شرکت در اروپای شمال غربی خبر داد و نقش LNG را به عنوان سوخت دریایی در آیندۀ انرژی جهان مهم خواند.

بر اساس این گزارش، نخستین دستاورد شرکت هلندی ورود کشتی فوق پیشرفته سوخت رسان با ظرفیت حمل شش هزار و 500 مترمکعب موسوم به Cardissa Western به بندر روتردام است. این شناور ارزشمند به شرکت شل امکان می دهد، نیاز مشتریان در اقصی نقاط اروپا را پس از بارگیری سوخت LNG از ترمینال گازی بندر روتردام تامین کند.

این گزارش ضمن اشاره به دومین دستاورد شرکت شل ادامه داد: شل با شرکت های Victrol NV و CFT در یک سرمایه گذاری مشترک برای اجاره بلند مدت یک بارج حمل LNG به ظرفیت سه هزار مترمکعب نیز به توافق رسید.

بر همین اساس و با توجه به اینکه حوزۀ عملیاتی بارج حمل LNG خارج از بندر روتردام خواهد بود، این شرکت می تواند خدمات خود را در اختیار تعداد بیشتری از مشتریان از جمله شناورهای عملیاتیِ آب های داخلی اروپا قرار دهد.

مدیر اجرایی شرکت شل در پایان این گزارش افزود: شل با بهره مندی از شناورهای سوخت رسان و دسترسی به ترمینال گازی Gate تعهد خود را نسبت به ایجاد زنجیرۀ تامین قوی و پایدار برای پاسخ به نیازهای مشتریان نشان می دهد. افزون بر آن، با اعمال مقررات سختگیرانه برای مقابله با آلاینده های منتشر شده از سوی شناورها، شل با همکاری مشتریان و شرکای خود به صورت جدی برای ایجاد راهکارهای پاک انرژی تلاش می کند.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.