| کد خبر: 261905 |

بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز افزوده می شود

استاندار خوزستان گفت: شهرداری اهواز با بخش خصوصی صحبت هایی انجام داده و بنا است بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس رانی اهواز اضافه شود.

تین نیوز

علی اکبرحسینی محراب در نشست با فعالان اقتصادی حوزه حمل و نقل خوزستان که امروز، ۲۹ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اربعین که نمود کار فعالان حوزه حمل و نقل بود، به نحو احسن برگزار شد و مسافران به خوبی به سر منزل خود رسیدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسینی با اشاره به مشکلات رانندگان وسایل نقلیه و کامیون داران افزود: این رانندگان مسایلی درباره گرانی لاستیک و لوازم یدکی و روغن دارند و در این زمینه خواستار نظارت و کنترل بیشتر هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به تردد روزانه بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون از بنادر استان گفت: حمل و نقل مبنای توسعه است و امیدواریم بتوانیم پیشنهاداتی که در خصوص تشکیل تعاونی ها برای واردات لوازم یدکی و لاستیک از سوی رانندگان وجود دارد را اجرایی کنیم.

حسینی محراب عنوان کرد: بنا است سازمان صمت پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهد تا بتوانیم موضوع واردات لاستیک و لوازم یدکی را توسط تعاونی ها پیگیری کنیم.

وی در خصوص کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در کلانشهر اهواز بیان کرد: شهرداری اهواز با بخش خصوصی صحبت هایی انجام داده و بنا است بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس رانی اهواز اضافه شود.

استاندار خوزستان گفت: برای حمل و نقل شهری اهواز به راه آهن گفته شده است از ریل باس برای این کار استفاده کند و همچنین تعداد زیادی اتوبوس نیز که سهمیه شهر اهواز است در کارخانه وجود دارد و بنا است به ناوگان شهر اهواز اضافه شوند.

حسینی محراب عنوان کرد: وضعیت حمل و نقل بین شهری باید ساماندهی شود. سواری ها حتما باید با نظر پلیس شناسایی شوند و با شناخت کامل و استعلامات نسبت به تردد مسافران اقدام کنند. ممنوع است افرادی که سیستم از آن ها شناختی ندارد نسبت به جابه جایی خانواده ها و مسافران بین شهری اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.