| کد خبر: 260939 |

رئیس اداره راهداری هشترود: متقاضی جدی برای اندازی اتوبوس در این مسیر نداریم

تاخیر در عملیاتی شدن راه اندازی اتوبوس یا مینی بوس ون در مسیر هشترود به تبریز و درخواست های مکرر کاربران این رسانه باعث شد تا این موضوع را از رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود پیگیری کنیم.

تین نیوز

 

تاخیر در عملیاتی شدن راه اندازی اتوبوس یا مینی بوس ون در مسیر هشترود به تبریز و درخواست های مکرر کاربران این رسانه باعث شد تا این موضوع را از رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود پیگیری کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پیک هشترود؛ وعده راه اندازی اتوبوس در مسیر هشترود تبریز که یکی از خواسته های مکرر دانشجویان و سایر اقشاری است که تردد زیادی در این مسیر دارند و توان پرداخت کرایه های بالای خودروهای سواری را ندارند حدود چند ماه پیش از سوی مسئول ارشد سابق هشترود داده شد و تاخیر در عملیاتی شدن این طرح و درخواست های مکرر کاربران این رسانه باعث شد تا این موضوع را از رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود پیگیری کنیم.

متقاضی جدی برای اندازی اتوبوس در این مسیر نداریم

 وحید آخوندزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت: متاسفانه یک فردی که درخواست راه اندازی اتوبوس یا مینی بوس ون در مسیر تبریز به هشترود داده بود درخواست خود را پس گرفت البته برای راه اندازی اتوبوس در این مسیر باید شرکت درون استانی حمل و نقل از سوی متقاضی ایجاد می شد که فرد متقاضی درخواست اخذ مجوز برون استانی را هم داشت که اگر روزی در این مسیر مسافر کم شد در مسیرهای خارج از استان فعالیت کند که ما قبول نکردیم.

وی افزود: تاکنون هم فرد دیگری تقاضائی نداده و شرکتهای حمل و نقل فعال در شهرستان هم توان خرید ندارند و اداره نیز توان پرداخت تسهیلات به این متقاضیان را ندارد.

آخوندزاده تاکید کرد: از مسئولان ارشد شهرستان از جمله نماینده مردم شهرستان در مجلس و فرماندار شهرستان درخواست داریم مکاتباتی با وزارتخانه جهت اخذ تسهیلات جهت نوسازی ناوگان یا خرید ماشین آلات جدید داشته باشند تا این مشکل شهرستان حل شود.

امید است این مشکل یعنی نبود اتوبوس و یا مینی بوس در مسیرهای پر تردد از جمله هشترود به تبریز بزودی حل شود که همت مضاعف مسئولان را می طلبد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.