| کد خبر: 260297 |

۶۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان به مرز مهران اعزام می شود

۶۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان به مرز مهران برای جابه جایی زائران اربعین حسینی اعزام می شود.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه پنجشنبه 26 مرداد، ۶۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعزام می شود، گفت: پس از اتمام مراسم اربعین و ابلاغ اتمام ماموریت توسط وزارت کشور، اتوبوس ها از مرز مهران به سمت اصفهان بدون مسافر بازمی گردند.

به گزارش تین نیوز، سیدمهدی علاءالدینی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت اصلی آن ها سرویس دهی در مرز مهران حدفاصل پارکینگ ها تا نقطه صفر مرزی به طول حدود ۲۰ کیلومتر است.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم پنجشنبه بیست وششم مردادماه ۶۰ دستگاه اتوبوس با ۱۲۰ راننده، اکیپ فنی به همراه یک دستگاه اتوبوس امداد سیار با تمام امکانات همراه با تیم نظارت، همچنین یک دستگاه اتوبوس به منظور رفاه و استراحت گاه رانندگان در قالب ستاد اربعین حسینی اعزام شده اند.

مدیر روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی اصفهان و خاطرنشان کرد: پس از اتمام مراسم اربعین و ابلاغ اتمام مأموریت توسط وزارت کشور، اتوبوس ها از مرز مهران به سمت اصفهان با توجه دستورالعمل پلیس راهور خالی و بدون مسافر بازمی گردند.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت ناوگان در داخل شهر سعی شد در سرویس دهی روزانه مردم خللی ایجاد نشود و با جایگزین کردن اتوبوس های شرکت واحد مشکلی در سطح شهر نداشته باشیم.

علاءالدینی گفت: شهروندان یا مسافران چنانچه پیشنهاد، انتقاد یا نیاز به راهنمایی دارند، می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ موارد خود را مطرح کنند تا کارشناسان اتوبوسرانی اصفهان پاسخگوی آن ها باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    تا‌ببینید‌چندتاشون‌سالم‌بروند‌وبرگردند‌بااین‌جادهای‌خراب‌وپر‌چاله‌چوله