| کد خبر: 25052 |

لزوم چاره اندیشی مسئولان راه آهن کشور قبل از وقوع فاجعه در خط راه آهن اندیمشک

تین نیوز | فرماندار اندیمشك گفت: مسئولان راه آهن كشور باید قبل از وقوع فاجعه در خط راه آهن این شهر چاره ای بیاندیشند.
 
حمیدرضا گودرزی اظهار كرد: به تازگی یك قطار باری در ورودی استان خوزستان از سمت لرستان و در حقیقت در محدوده استان لرستان از ریل خارج شده و سه ساعت این ریل را مسدود می كند.
 
وی افزود: كارشناسان فنی علت حادثه را فرسودگی خطوط راه آهن اعلام كرده اند.همچنین مشخص شده كه چرخ قطار هم در رفته است. بنابراین متاسفانه نه تنها خطوط بلكه واگن های ما نیز وضعیت مناسبی ندارند.
 
فرماندار اندیمشك تصریح كرد: این قطار در تونل دچار حادثه نشد ولی اگر این حادثه در تونل اتفاق می افتاد زمان بیشتری برای خروج آن لازم بود. مسافرین یكی از قطارهای اهواز به تهران سه ساعت به دلیل انسداد خط معطل شدند. برای راه آهن اندیمشك بسیار نگران هستیم چون این حوداث طی روزهای اخیر بسیار زیاد شده است.
 
گودرزی خاطرنشان كرد: مسئولان راه آهن كشور در حال برگزاری جلسه و پیگیری رفع این مشكلات هستند. اما باید این مسئله را مد نظر داشته باشند كه تا كنون قطارهای باری از ریل خارج شده اند اما اگر خدایی نكرده برای قطار مسافربری این اتفاق رخ دهد قطعا نمی شود فاجعه بزرگ رخ داده را جبران كرد. بنابراین باید قبل از وقوع این فاجعه چاره ای اندیشیده شود.
 
وی یادآور شد: تكرار این حوادث نیازمند توجه بیشتر مسئولان راه آهن است و آن ها باید بیشتر به مباحث سخت افزاری توجه داشته باشند.
 
فرماندار اندیمشك در پایان گفت: در خیابان پاسداران مسدود شدن راه آهن مردم را درگیر كرده و آن ها باید یك مسیر سه كیلومتری را  دور می زدند و این مسئله ترافیك زیادی را در شهر ایجاد می كند. همچنین در منطقه (درزین خونه) كه راه آهن با شهرداری به توافق رسیدند كه مسیر میانبری برای مردم ایجاد كنند تا مردم برای رسیدن به مقصد مسیر كوتاهی را طی كنند ولی متأسفانه راه آهن به آن عمل نمی كند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.