| کد خبر: 247407 |

تعریض محور آق قلا- بندرترکمن در حال اجراست

محور آق قلا-بندرترکمن بطول ۳۴ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان های آق قلا و بندرترکمن قرار دارد که از اواخر سال ۱۳۹۹ تعریض این محور در دستور کار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: محور آق قلا-بندرترکمن بطول ۳۴ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان های آق قلا و بندرترکمن قرار دارد که از اواخر سال ۱۳۹۹ تعریض این محور در دستور کار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی گفت: تعهدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تعریض باند جنوبی با عرض مفید ۴/۵ متر و تعریض ابنیه فنی بطول ۱۷ کیلومتر است که از  مبداء آق قلا شروع می شود و در حال حاضر تا کیلومتر ۹ محور، عملیات خاکبرداری و زیرسازی آن تا مرحله ساب بیس(زیراساس) و خرید مصالح توونان بصورت امانی و با استفاده از ماشین آلات ملکی و استیجاری اداره کل در حال اجراست.

به گفته وی، در حال حاضر ۷ کیلومتر آن ساب بیس انجام شده و بیس و آسفالت ۴ کیلومتر از این ۷ کیلومتر نیز توسط پیمانکار بومی اجرا شده و بقیه نیز در حال اجراست.

مصدقی افزود: همچنین عملیات تعریض ۱۱ فقره ابنیه فنی شامل ۱۰ پل به دهانه تا سه متر و یک آبرو لوله ای اجرا شده است.

وی، اعتبار ابلاغ شده برای اجرای این پروژه را تاکنون بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: ۵۵۰ میلیارد ریال نیز مجوز مناقصه اعطا شده که در سنوات آتی پرداخت خواهد شد.

مصدقی یادآورشد: مابقی تعهد اداره کل نیز بطول ۸ کیلومتر عقد قرارداد با پیمانکار انجام شده و در حال تجهیز کارگاه و اجرای عملیات موضوع پیمان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.