| کد خبر: 20834 |

مشکل ایران خودرو کرمانشاه به زودی حل می‌شود

تین نیوز | نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور از حل مشکل ایران خودرو کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سازمان تامین اجتماعی متعهد شده یا پای کار بیاید و یا در حداقل زمان ممکن سهامش را به ایران خودرو واگذار کند.
 
حجت‌الاسلام وحید احمدی از حل مشکل اجرای کارخانه ایران خودرو در شهرستان صحنه استان کرمانشاه خبر داد.
 
وی افزود: سهام این پروژه به دو بخش 51 و 49 درصد تقسیم شده بود که بیشترین سهم را تامین اجتماعی و سهم دیگر از آن ایران خودرو بود.
 
حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد:  وجود دو سهامدار در این پروژه باعث مشکلات و ناهماهنگی‌هایی در اجرای به موقع پروژه شده بود که خوشبختانه هم‌اکنون رو به حل شدن است.
 
وی گفت: طی رایزنی‌هایی که شده قرار است یا تامین اجتماعی کار را فعال کند یا سهامش را به ایران‌خودرو واگذار کند.
 
نماینده مردم صحنه، هرسین و کرمانشاه، تغییر مدیریت‌ها و تصمیم بر عدم ورود به بخش صنعت از سوی تامین اجتماعی را مهمترین عوامل در اجرای این پروژه برشمرد و گفت: مدیران جدید این سازمان در جمع‌بندی خود به لحاظ اقتصادی به این نتیجه رسیده بودند که در بخش صنعت ورود جدی و آنچنانی نداشته باشند.
 
وی تصریح کرد: در واقع انگیزه جدی برای ادامه کار وجود نداشت اما اخیرا تلاش‌های خوبی توسط مسئولین استان، نمایندگان و ایران خودرو صورت گرفته و به نظر می‌رسد حداقل برای انجام کار در سال اول جدی هستند و کار در مرحله رفع موانع و اجراست.
 
نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور افزود: در رایزنی‌های صورت گرفته  به تامین اجتماعی  گوشزد شده است که چنانچه برای ادامه کار جدی هستند ورود پیدا کنند و اگر جدی نیستند سهامشان را به ایران خودرو واگذار کنند که تامین اجتماعی نیز متعهد شده که یا کار را فعال کند یا در حداقل زمان ترتیب واگذاری سهامش را به ایران خودرو بدهد.
 
حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: این پروژه مصوبه سفر مقام معظم رهبری است و مردم منتظر اتمام و نتیجه آن هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.