| کد خبر: 264020 |

برای اولین بار کشتی کانتینربر یخچال‌ دار ساخت داخلی به خزر انداخته شد​​ + فیلم

مدیرعامل شرکت کشتیرانی خزر گفت: با توان متخصصان داخلی نخستین کشتی کانتینربر یخچال دار با همت متخصصان کشتی سازی صدرا به آب انداخته شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت کشتیرانی خزر گفت: با توان متخصصان داخلی نخستین کشتی کانتینربر یخچال دار با همت متخصصان کشتی سازی صدرا به آب انداخته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران،  آیین به آب انداختن کشتی کانتینردار در شرکت کشتی سازی صدرا صبح امروز برگزار شد. کامبیز جهانبانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر با بیان اینکه کشتی کانتینربر یخچالدار به خزر انداخته شد، گفت: استفاده از ظرفیت صادراتی کشتیرانی خزر یکی از مهمترین موضوعات در صادرات محصولات مازندران است.

وی با بیان اینکه کشتیرانی خزر همواره در حمل کالای صادراتی پیشگام است، افزود: کشتیرانی خزر به عنوان تنها ناوگان حمل دریایی کالاها را تسهیل می کند و با هدف حمل کالا های صادراتی اقدام به ساخت کانتینرها می کند.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی خزر، تجهیز کشتی به کانتینر های یخچال دار را عاملی برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی مازندران عنوان کرد و افزود: مرکبات و کیوی با کانتینرهای یخچال دار بهتر به بازار هدف می رسد و این مهم با تلاش متخصصان داخلی در مدت دو ماه به سرانجام رسید.

وی ابلاغ سیاست کلی اقتصاد دریامحور توسط مقام معظم رهبری را نقطه مهم در استفاده از ظرفیت دریایی برشمرد و یادآور شد: این امر برای اقتدار دریایی در منطقه راهگشاست. توانمندی کشتی های کانتینربر یخچالی ساخت شرکت خزر توان صادراتی به همه کشورهای حاشیه خزر را دارد.

سیدمحمود حسینی پور هم در این مراسم بیان کرد: صادرات با کشتی کانتینردار 3 روز به طول می انجامد و از امروز صادرات محصولات مازندران با کشتی های ساخت داخل در دریای خزر کلید می خورد.

استاندار مازندران عنوان کرد: محموله صادراتی مرکبات با کانتینر های یخچال دار دریایی جابجا می شود و نخستین محموله به این کشتی ها به مقصد روسیه ارسال شد.

وی صادرات را سبب رونق بازار مرکبات عنوان کرد و یادآور شد: صادرات در افزایش قیمت محصولات مازندران نقش ایفا می کند.

حسینی پور به رونق بازار کیوی و مرکبات امسال در مازندران اشاره کرد و گفت: قیمت کیوی امسال به 25 هزار تومان رسیده است و شاهد رونق صادرات این محصول هستیم.

استاندار مازندران خواهان همکاری همه نهادهای مرتبط با صادرات برای حمل هر چه بهتر محصولات مازندران از طریق حمل و نقل دریایی شد.

حجم ویدیو: 34.39M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.