| کد خبر: 81879 |

ارائه خدمات مطلوب در مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی معرف فرهنگ لرستان است

تین نیوز |  معاون توسعه مدیریت و منابع اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان در دومین نشست كمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت : ارائه خدمات مطلوب در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی معرف فرهنگ استان است.

 به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان، شهرام رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره كل در دومین نشست كمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان لرستان كه با حضور مدیران مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی و شركت های امداد خودرو استان برگزار شد، گفت : با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی به عنوان اولین توقفگاه ها در استان، نقش بسزایی در تغییر نگاه مسافران و جذب گردشگر خواهند داشت و ارائه خدمات مطلوب در این مجتمع ها به نوعی معرف فرهنگ استان است.

رضایی، با تاكید بر لزوم ارتقاء سطح كیفی خدمات به مسافران، تصریح كرد : نظافت محوطه، سرویس های بهداشتی، رستوران، نمازخانه و مرتب سازی فضای سبز موجود در مجتمع های خدماتی – رفاهی در اولویت قرار گیرد تا انگیزه كافی برای توقف مسافران فراهم و ضمن درآمد زایی برای بهره برداران موجب افزایش ایمنی در سفرهای برون شهری شود.

در ادامه این نشست كاستی هایی كه در بازدید از مجتمع های خدماتی – رفاهی سطح استان مشاهده شده بود به مدیران مجتمع ها ابلاغ شد تا نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

همچنین شركت های امداد خودرو موظف شدند لیست جرثقیل ها، وسایل نقلیه و رانندگان تحت پوشش خود را كه در ایام كشیك نوروزی (25 اسفند 94 لغایت 15 فروردین 95) فعال هستند به همراه شماره تماس به كمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان لرستان ارسال کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.