| کد خبر: 213565 |

راه‌اندازی فرودگاه، هاب لجستیک قزوین را تقویت می‌کند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی فرودگاه در قزوین می‌تواند استان قزوین را در حوزه نهادینه کردن هاب لجستیک کشور تقویت کند.

تین نیوز

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی فرودگاه در قزوین می‌تواند استان قزوین را در حوزه نهادینه کردن هاب لجستیک کشور تقویت کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با عیسی قبادی، معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار قزوین با تأکید بر ظرفیت‌های استان قزوین، تصریح کرد: راه‌اندازی فرودگاه در قزوین می‌تواند استان را در حوزه نهادینه کردن هاب لجستیک تقویت کند و همچنین می‌تواند از جوانب مختلف به نفع استان باشد.

وی افزود: یکی از مواردی که به‌صورت جدی پیگیری خواهم کرد موضوع فرودگاه قزوین است؛ در طول این مدت نیز با برخی از سرمایه‌گذاران دیدار کرده‌ام و آن‌ها نیز برای راه‌اندازی فرودگاه آموزشی در استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمدبیگی ضمن تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران، تصریح کرد: باید بستر حمایتی در این حوزه وارد شود ازاین‌رو با وزیر راه و شهرسازی رایزنی‌های لازم را در این خصوص خواهم داشت و تأکید می‌کنم که استان قزوین نیازمند فرودگاه است.

وی بیان کرد: قزوین شریان اصلی کشور است و مزیت اقتصادی آن در کشور جایگزین ندارد بنابراین باید چشم‌انداز بلندمدتی برای آن ترسیم شود تا بتوانیم مسیر حرکتی در راستای پیشرفت استان داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق اسناد و آمار موجود، سال گذشته استان قزوین در پذیرش سرمایه‌گذار خارجی رتبه سوم را کسب کرده است، این حجم از حضور سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد قزوین ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد بنابراین نیاز است که موانع این عرصه رفع و بسترهای حمایتی از آن‌ها تقویت شود.

وی بیان کرد: قزوین ویترین کوچکی از تمدن جهانی است که گمنام باقی‌مانده است، برای جهش در این حوزه و شناساندن ظرفیت‌های آن نیازمند محاسبه دقیق و برنامه‌ریزی ویژه هستیم که نقش معاونت اقتصادی استانداری در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: هنوز نتوانسته‌ایم آن‌گونه که باید دارایی‌ها و ظرفیت‌های اصلی استان را به مرحله ظهور برسانیم، باید تلاش کنیم جایگاه استان به‌عنوان هاب لجستیک کشور تقویت شود، مردم چشم‌انتظار تحولات به‌ویژه در حوزه اقتصادی هستند، ضروری است برای حل مشکلات به‌دوراز جناح‌بازی و سیاسی‌کاری تلاش جهادی داشته باشیم.

وی بیان کرد: استان قزوین در سه وجه کشاورزی، صنعت و دانشگاهی شاخص‌های خوبی دارد که تمرکز بر آن می‌تواند آینده خوبی را برای استان ایجاد کند، در حوزه گردشگری نیز استان قزوین دارای ظرفیت‌های عظیمی است به‌گونه‌ای که می‌توان آن را ایرانی کوچک با حضور اقوام مختلف و ظرفیت‌های مختلف دانست.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید زمینه‌های فرهنگی استان تقویت شود و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این استان از حالت معبر خارج و به هدف گردشگری و استقرار گردشگران تبدیل شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.