| کد خبر: 214154 |

احتمال باران و رعد و برق در نیمه‌شمالی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در پنج استان واقع در نیمه‌شمالی کشور و همچنین افزایش نسبی دما در سواحل خزر خبر داد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در پنج استان واقع در نیمه‌شمالی کشور و همچنین افزایش نسبی دما در سواحل خزر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، «کبری رفیعی» روز سه شنبه در خصوص وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: طبق آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی در امروز و فردا در نیمه شمالی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران و گلستان به ویژه در عصر امروز شاهد رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

 وی گفت: همچنین در سواحل شمالی کشور شاهد افزایش نسبی دما هستیم و از امروز تا روز پنجشنبه در ساعت عصر در جنوب کشور و شرق هرمزگان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

رفیعی، گفت: از امروز تا روز پنج شنبه در استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، خراسان رضوی، یزد، سمنان و جنوب تهران وزش باد شدید و در برخی ساعت‌ها احتمال باد و گرد و خاک در این مناطق پیش بینی می‌شود.

به گفته‌ رفیعی بخش شرقی دریای خزر در روز پنج شنبه مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران نیز اظهار داشت: امروز حداکثر دما ۳۴ درجه و حداقل دما ۲۲ درجه بالای صفر پیش‌ببینی شده است؛ آسمان تهران، صاف در بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.