| کد خبر: 211992 |

شدت بارندگی در تهران تا ظهر امروز ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی از شدت بارندگی‌ها در تهران و شش استان دیگر در آخرین روز اردیبشهت ماه خبر داد و گفت: بارندگی در تهران تا ظهر امروز ادامه دارد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از شدت بارندگی‌ها در تهران و شش استان دیگر در آخرین روز اردیبشهت ماه خبر داد و گفت: بارندگی در تهران تا ظهر امروز ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی» امروز گفت: تا ظهر امروز بارندگی در تهران ادامه دارد و روز پنج‌شنبه هوای پایتخت صاف خواهد بود. همچنین روند افزایش دما در تهران از فردا آغاز می‌شود.

 وی درباره وضعیت جوی اکنون کشور، گفت: امروز شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، قزوین، زنجان، تهران، البرز، شمال‌غرب سمنان و شمال استان مرکزی وجود دارد. همچنین در بعدازظهر پنج‌شنبه در برخی نقاط استان‌های کرمان، فارس، خراسان‌جنوبی، شمال هرمزگان، سیستان و بلوچستان و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی در برخی ساعت ها رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی گفت: همچنین از روز پنج‌شنبه دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل خزر افزایش می‌یابد و شاهد گرمای تدریجی هوا خواهیم بود.

بر اساس گزارش گودرزی، آسمان تهران امروز ابری خواهد بود، رگبار و رعد و برق و وزش باد نیز تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و امشب آسمان تهران نیمه‌ابری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.