| کد خبر: 189565 |

◄ برگزاری جلسه شورای معاونین در «هما»

جلسه شورای معاونین با حضور کاپیتان زنگنه ریاست هیات مدیره و مدیرعامل هما، معاونین و مدیران کل شرکت و چند از اعضای مدیریت موسسه صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما و شرکت‌های زیرمجموعه آن برگزار شد.

تین نیوز

جلسه شورای معاونین با حضور کاپیتان زنگنه ریاست هیات مدیره و مدیرعامل هما، معاونین و مدیران کل شرکت و چند از اعضای مدیریت موسسه صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما و شرکت‌های زیرمجموعه آن برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی ایران ایر؛ در این جلسه کاپیتان زنگنه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب و یوم‌الله 15 خرداد و همچنین تبریک عید فطر، شرح وظایف معاونین و مدیران شرکت را برای دوره کوتاه‌مدت جهت انجام تغییرات مبتنی بر توسعه پایدار شرکت ابلاغ کردند.

مدیرعامل هما در خصوص موارد ابلاغی هر قسمت اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های هر قسمت باید توسط تک‌تک مدیران شرکت موردتوجه و پیگیری قرار گرفته و اقدامات انجام یافته به‌صورت متناوب گزارش شود. 

کاپیتان زنگنه با اشاره به‌ضرورت همبستگی و هم‌افزایی در بین قسمت‌های مختلف شرکت افزود: همه ما در یک تیم هستیم با مسئولیت‌های متفاوت و در نهایت رضایت از عملکرد هما درگرو فعالیت همه اعضای تیم است. 

مدیرعامل هما ضمن برشمردن اولویت‌های اصلی هما در خصوص چند اولویت مهم شرکت گفت: ایمنی در درجه اول اهمیت است و دومین اولویت شرکت، رضایت مسافرین هما است که بسیار حائز اهمیت است. سومین اولویت شرکت، برنامه‌ریزی جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد است و اولویت بسیار مهم و قابل‌پیگیری دیگر، کاهش تاخیرات پروازی است و این امور محقق نخواهد شد مگر با کار تیمی و وحدت رویه. 

در ادامه جلسه، معاونین و مدیران شرکت ضمن استقبال از طرح ابلاغی، خلأ وجود چشم‌اندازی مشخص و متناسب با اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت هما را بیان کردند و این جلسه را نقطه عطف و گام مهمی در پیشبرد اهداف شرکت و به اوج رسیدن هما ارزیابی کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.