| کد خبر: 180061 |

◄ نگهداری از تاسیسات روشنایی نیازمند مشارکت آحاد مردم است

نگهداری از تاسیسات روشنایی نیازمند مشارکت آحاد مردم است.

تین نیوز

در حال حاضر 135 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لرستان دارای روشنایی است که نگهداری از این تاسیسات، نیازمند مشارکت آحاد مردم است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: احداث و نگهداری از تاسیسات ایمنی راه برعهده راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است و علیرغم هزینه‌های بالایی که این اداره‌کل متحمل می‌شود در مواردی شاهد تخریب و سرقت این تاسیسات توسط افراد سودجو هستیم.

به نقل از تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، حبیب جمشیدی افزود: در سال جاری با حمایت‌های رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، استاندار لرستان و هم‌چنین همکاری دادستان مرکز استان برخورد قاطع با تخریب‌کنندگان صورت گرفته است اما نگهداری از تاسیسات روشنایی و تجهیزات ایمنی راه، نیازمند همکاری آحاد مردم است از این‌رو از مردم انتظار داریم درصورت مشاهده چنین مواردی، افراد خاطی را به پلیس معرفی کنند.

جمشیدی اظهار کرد: پروژه‌های احداث روشنایی در طول 19کیلومتر از راه‌های مواصلاتی در شهرستان‌های الیگودرز، کوهدشت، دورود، پل‌دختر و خرم‌آباد با پیشرفت فیزیکی 60درصد در حال اجرا است علاوه بر این در 9نقطه پر تصادف نیز تیرهای روشنایی به صورت برج نوری در حال نصب است که تاثیر بسزایی در ایمنی و کاهش تصادفات بخصوص در نقاط و گردنه‌های مه‌گیر و برف‌گیر خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.