| کد خبر: 186128 |

تمهیدات راه‌آهن برای خدمات رسانی به زائرین نیمه شعبان

مدیر کل راه آهن قم از تمهیدات لازم جهت جابه‌جایی زائرین مسجد مقدس جمکران از طریق ناوگان ریلی خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن قم از تمهیدات لازم جهت جابه‌جایی زائرین مسجد مقدس جمکران از طریق ناوگان ریلی خبر داد.

‌به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محسن اعتماد ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) عنوان کرد ۳۰ رام قطار مسافری در حدود ۱۰ هزار صندلی در مسیر تهران - قم و تهران - جمکران و بالعکس، جهت رفاه حال زائرین ایجاد شده است.

مدیر کل راه آهن قم افزود: با پیگیرهای مستمر اداره کل راه آهن قم، طی موافقت و دستور مدیرعامل محترم راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دکتر رسولی و نیز هماهنگی و مساعدت مدیریت پروژه‌های قطارهای حومه‌ای هشت رام قطار فوق العاده جهت جابجایی زائرین به قطارهای تهران– جمکران و بالعکس و شش رام قطار تهران -قم وبالعکس مازاد بر قطارهای برنامه‌ای اضافه شده است.

وی با اشاره به برنامه حرکت قطارهای تهران – جمکران و بالعکس افزود: روز شنبه مورخ ۳۱ فروردین ماه دو رام قطار ریل رأس ساعت‌های ۱۵و ۱۹/۱۵ دقیقه از تهران به سمت جمکران حرکت می‌کند و ساعات برگشت آن ۲۳/۵۵ دقیقه روز شنبه و۶/۴۵ دقیقه روز یکشنبه خواهد بود.

مدیر کل راه آهن قم ادامه داد: روز یکشنبه اول اردیبهشت نیز دو رام قطار ریل باس ساعت ۸/۳۰و ۹/۴۵ از تهران به مقصد جمکران حرکت خواهند کرد که ساعات برگشت این قطارها نیز ۱۲/۳۰و ۱۳/۵۰ همان روز است.

اعتماد با تاکید بر آمادگی راه آهن قم در ایام نیمه شعبان، بیان کرد: تمام امکانات و نیروها در حالت آماده هستند تا بتوانیم خدمات مطلوبی را در این ایام به زائرین و مسافرین ارائه کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایستگاه راه آهن جمکران جهت استقبال از زائرین عنوان کرد: ما در این ایام فرخنده برنامه‌هایی چون آذین بندی سالن مسافری ایستگاه جمکران، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی و شربت در ایستگاه‌های قم و جمکران، ایجاد غرفه‌های فرهنگی و فروشگاهی را در این ایستگاه شاهد هستیم تا خدمات مطلوب و در شأن شهر مقدس قم به زائرین عزیز ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.