| کد خبر: 264194 |

تأثیر مستقیم نوسازی ناوگان حمل و نقل بر شبکه پستی کشور

عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست با تأکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل پستی تاثیر مستقیم در ارتقای کیفیت، سرعت و دقت خدمات شبکه دارد، بیان کرد: خرید کامیون، کامیونت، وانت و موتورسیکلت تا رسیدن به شرایط مطلوب در دستور کار شرکت قرار دارد.

تین نیوز

عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست با تأکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل ونقل پستی تاثیر مستقیم در ارتقای کیفیت، سرعت و دقت خدمات شبکه دارد، بیان کرد: خرید کامیون، کامیونت، وانت و موتورسیکلت تا رسیدن به شرایط مطلوب در دستور کار شرکت قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سال ۱۳۹۸ تفاهمنامه ای چهارجانبه فی مابین سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت ملی پست و شرکت تولیدکننده موتور سیکلت های برقی، تولید ۳۰۰۰ موتورسیکلت برقی برای پستچی های پایتخت در دستور کار قرار گرفت.

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با هدف کمک به کاهش آلودگی هوا و استقرار مدیریت سبز، اعطای تسهیلات با کارمزد چهار درصد تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال برای هر موتورسیکلت (نیمی از قیمت کل) را  برعهده گرفت و فرصت جایگزینی موتورسیکلت های برقی را برای توزیع کنندگان شرکت ملی پست فراهم کرد.

جایگزین کردن موتورسیکلت های برقی با بنزینی، سالانه ۲۱۰۰ لیتر به ازای هر دستگاه، کاهش مصرف سوخت به همراه خواهد داشت و با پیاده سازی طرح جایگزینی موتورسیکلت های برقی با بنزینی برای ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در تهران حدود ۱.۵ میلیون تن آلایندگی از فضای شهری کاهش می یابد، بنابراین سال گذشته مراسم رونمایی از  ناوگان موتور برقی شرکت پست با حضور مسئولان برگزار شد.

در همین رابطه به تازگی علیرضا زرگوش- عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست-با اشاره به تصمیمات اخیر هیأت مدیره در راستای نوسازی ناوگان حمل ونقل مرسولات شبکه پستی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با یک شرکت خودروسازی و یک بانک تعدادی از پستچیان سراسر کشور با استفاده از این طرح صاحب موتور سیکلت جدید می شوند.

وی افزود: بر اساس مفاد این طرح تسهیلاتی به صورت قرض الحسنه از سوی یک بانک به متقاضیان خرید موتورسیکلت ارائه شود.  

عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل شبکه پستی کشور طی سال های اخیر در چند مرحله انجام شده است و در حال حاضر در دو سطح خودروهای سبک و سنگین در حال اجراست.

زرگوش با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل ونقل پستی تاثیر مستقیم در ارتقای کیفیت، سرعت و دقت خدمات شبکه دارد، بیان کرد: خرید کامیون، کامیونت، وانت و موتورسیکلت تا رسیدن به شرایط مطلوب در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: خرید موتور سیکلت توسط موزعین اختیاری بوده و متقاضیان باید شرایط دریافت وام از بانک را داشته باشند.

طبق اعلام شرکت ملی پست، فراخوان خرید موتور سیکلت از روز یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ توسط اداره کل پشتیبانی شرکت انجام می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.