| کد خبر: 266406 |

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

◄ اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه، سبب ایجاد رفتار ترافیکی مناسب و ارتقای فرهنگ ترافیکی می‌شود.

تین نیوز

بیرجند | فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین با احترام به خود و دیگران، رانندگی توام با آرامش را تجربه کنند.

به گزارش تین نیوز، سردا حسن شجاعی‌نسب پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از رانندگان قانونمند، اظهار داشت:  این مراسم در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک برگزار شده است.

وی با بیان اینکه توسط پلیس راهور استان رانندگانی که در ۳ سال گذشته مرتکب تخلف نشده‌اند، شناسایی شدند، افزود: ۶۰ نفر از رانندگان قانونمند استان که تخلفی نداشته و به نحوی در سامانه پلیس خراسان جنوبی همکاری لازم را در توسعه نظم و انضباط ترافیکی داشته‌اند به قید قرعه مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: پلیس برای رانندگانی که تخلفات بیشتری داشته‌اند ضمن دعوت از آن‌ها برای شرکت در جلسات و برنامه‌های آموزشی خاص، تذکرات و آموزش‌های لازم را به رانندگان ارائه خواهد کرد.

سردار شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه عدم رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌تواند خسارت‌ها و تلفات جبران‌ناپذیری را رقم بزند، اذعان داشت: امید است با انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس و مساجد توسط کارشناسان مربوطه یک رفتار ترافیکی مناسبی در جامعه را مشاهده کنیم .

وی افزود: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات، رانندگی توام با آرامش داشته و سبب ارتقای احساس امنیت مردم و  همچنین احترام به خود و دیگران شوند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حضور مسئولان از ۶۰ راننده قانونمند و فعالان عرصه ترافیک با اهدای لوح تقدیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.