| کد خبر: 234383 |

در سال جاری محقق شد؛

◄ آسفالت 28 هزار مترمربع معابرخاکی در مهرشهر بیرجند

سرپرست شهرداری بیرجند از آسفالت بیش از ۲۸ هزار مترمربع از معابر خاکی مهرشهر این شهرستان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

تین نیوز

سرپرست شهرداری بیرجند گفت: بیش از ۲۸ هزار مترمربع از معابر خاکی مهرشهر در شش ماه نخست سال جاری آسفالت شده است.

به گزارش تین نیوز، علی عدل شهری بدون کوچه خاکی را از اهداف و برنامه‌های اصلی شهرداری بیرجند برشمرد و افزود: توجه به کیفیت معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر تاثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر دارد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات از سوی شهرداری به شهروندان در شمال و جنوب شهر متناسب و به طور یکسان انجام می‌شود، اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی همه خیابان‌ها و کوچه‌های بیرجند از نعمت آسفالت بهره‌مند خواهند شد.

عدل جلب رضایت شهروندان را مهمترین اولویت شهرداری بیان کرد و افزود: ساماندهی و بهسازی وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی شهر تمام تلاش شهرداری است و از این حیث نقصانی در شهر وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه با آسفالت معابر خاکی در شمال شهر عملا شاخص‌های شهری و تندرستی افزایش می‌یابد، گفت: آسفالت معابر خاکی مهرشهر بیرجند از درخواست‌های ساکنان این منطقه بوده که به دلیل عدم اجرای شبکه فاضلاب شهری تاکنون محقق نشده بود.

عدل یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۸هزار مترمربع از معابر مهرشهر آسفالت شده و شهرداری آمادگی دارد در صورت اجرای شبکه آب و فاضلاب در مهرشهر تمام معابر خاکی مهرشهر را آسفالت کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.