| کد خبر: 183159 |

یک میلیون و 300 هزار سفر روزانه با تاکسی‌های مشهد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به طور میانگین روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار مرتبه جابه‌جایی مسافران در مشهد صورت می‌پذیرد.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به طور میانگین روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار مرتبه جابه‌جایی مسافران در مشهد صورت می‌پذیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی علوی مقدم مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به جابه‌جایی روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار جابجایی در مشهد توسط تاکسی‌های موجود در سطح شهر گفت: تعداد آمار ارائه شده بالا بوده و به همین جهت نیز باید کیفیت سرویس‌دهی را در این شهر ارتقاء دهیم و همچنین وضعیت مطلوبی را برای افراد فراهم سازیم تا مسافران از شرایط ویژه‌ای برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: پنج هزار تاکسی فرسوده به تازگی نوسازی شد، در حال حاضر میانگین عمر تاکسی‌ها تا هفت سال و شش ماه تعیین شده است، سالیانه حدود هزار و ۴۰۰ تاکسی نیاز به نوسازی دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت چهار شرکت تاکسی بیسیم در مشهد اظهار داشت: یکی از بزرگترین تاکسی‌های بیسیم در مشهد، بهره برداری آن توسط بخش خصوصی صورت می‌پذیرد، اما سازمان تاکسیرانی مالک آن است؛ هزار تاکسی در این بخش فعال هستند که روزانه حدود ۹ هزار نفر را جابه‌جا می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.