| کد خبر: 12347 |

کلنگ‌ باند جدید محور ایلام – مهران به زمین خورد

تین نیوز | در مراسمی با حضور استاندار، کلنگ عملیات اجرایی پروژه باند جدید محور ایلام - مهران ( واریانت کنجانچم کیلومتر 55 تا 60) در سالروز آزادسازی شهر مهران با حضور مهندس مروارید استاندار ایلام به زمین زده شد.
 
مهندس «محمدرضا مروارید» در حاشیه این کلنگ‌زنی، اظهار کرد: با توجه به تردد زیاد وسایل نقلیه در این مسیر به خاطر عظیمت زائران عتبات عالیات و ترانزیت کالا، رفع این نقطه پر حادثه ضرورری بود که با پیگیری‌های مدیرکل راه وشهرسازی استان در سفر اخیر وزیر محترم راه و شهرسازی و مکاتبات مختلف با وزارت و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بالاخره زمینه اعتبار این طرح فراهم شد و امیدواریم با تلاش اداره کل راه وشهرسازی این طرح در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.
 
عمران علی‌محمدی، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی آغاز به کار باند جدید محور ایلام - مهران در منطقه کنجانچم را هدیه‌ای به مردم شریف مهران و زائران عتبات عالیات عنوان و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا اعتبار این طرح‌ها به موقع تخصیص پیدا کند.
 
بعبدالله بهادری، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه اظهار کرد: پروژه باند جدید محور ایلام - مهران (واریانت کنجانچم) به طول پنج کیلومتر در کیلومتر 55 تا 60 محور ایلام- مهران از جمله نقاط پرحادثه استان است.
 
وی ادامه داد: مبلغ قرارداد فاز اول این طرح 94 میلیارد ریال است و برای اجرای آن یک میلیون مترمکعب عملیات خاکی ( خاکبرداری و خاکریزی) انجام می‌شود و 32 هزار مترمکعب اساس و زیر اساس لازم داشته و در نهایت 16 هزار تن آسفالت برای اتمام آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
بهادری رفع نقطه پرحادثه، روان‌سازی و ایمنی بیشتر با توجه به تردد زیاد مسافران عتبات عالیات و ترانزیت کالا در مسیر مذکور را از مزایای این طرح برشمرد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در مسیر منتهی به مهران و مرز عراق طرح‌های مختلفی از جمله چهار خطه کردن مسیر ایلام مهران که از خروجی شهر ایلام آغاز شده و پیمانکار مشغول کار است، تصریح کرد: در چهار نقطه این مسیر عملیات روکش آسفالت فعال بوده و در دو نقطه دیگر نیز به زودی روکش آسفالت انجام می‌شود، پروژه چهار خطه مهران به پایانه مرزی نیز فعال است.
 
وی تاکید کرد: در مجموع سعی و تلاش اداره کل راه و شهرسازی بر این است که تمام پروژه‌های استان در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.