| کد خبر: 214200 |

در سومین سفر مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی

◄ بررسی مشکلات مردم اسفراین

تین نیوز| سیده سحر حسینی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سومین سفر به شهرستان اسفراین طی یک ماه اخیر مشکلات مردم اسفراین را بررسی کرد.

تین نیوز

 بجنورد|  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سومین سفر به شهرستان اسفراین طی یک ماه اخیر مشکلات مردم اسفراین را بررسی کرد.

به گزارش تین نیوز در این سفر که روز دوشنبه 9 تیر ماه سال جاری انجام شد ابتدا با نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در محل اداره راه و شهرسازی ملاقات و در خصوص پیگیری پروژه های راه و شهرسازی در این شهرستان تبادل نظر گردید.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی امان الله حسین پور در این دیدار اظهار داشت : مسکن مهر علیرغم ضعف هایی که داشت ولی در کل اقدام بسیار موثری در راستای  خانه دار کردن مردم بوده و وظیفه ما این است که به این مساکن رسیدگی کنیم تا مشکلات مردم حل شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی سید عبدالمجید نواب صفوی نیز در این دیدار به اقدامات خوبی که در این راستا در مساکن مهر شهرستان اسفراین طی چند ماه اخیر انجام شده است اشاره کرد و افزود : در جهت حل مشکلات مردم این مساکن با سازمان ملی زمین و مسکن رایزنی های خوبی انجام شده است و پیگیر اخذ اعتبار برای این پروژه ها هستیم و خبرهای خوشی را به مردم این مساکن خواهیم داد.

وی تصریح کرد : در این راستا و طبق قولی که دادیم پیگیر ایجاد پارک و فضای سبز و همچنین واگذاری زمین جهت نانوایی و سوپرمارکت و دیگر شغل هایی که نیاز روزمره مردم را برطرف میکنند هستیم که انشاءالله بزودی عملیاتی خواهد شد.

نژادصفوی به بیش از  70پروژه نیمه تمام  در حوزه راه های استان اشاره کرد و افزود : اعتبارات زیادی جهت این پروژه ها هزینه شده ولی متاسفانه به دلایل زیادی به بهره برداری نرسیده است و خروجی خوبی نداشته است که به حمدالله با رایزنی انجام  و پیگیری هایی انجام شده  چند پروژه از همین پروژه های نیمه تمام  را درهفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهیم رساند.

لازم به یادآوری است در پایان سفر به شهرستان اسفراین مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و شهردار اسفراین و دیگر مسئولان شهرستانی از پروژه مسکن مهر 608 واحدی شرکت ست ، پروژه مسکن مهر ۳۲ واحدی عمران دلاور و همت نور اسفراین بازدید و با حجت الاسلام محمدیان ، امام جمعه شهر اسفراین نیز دیدار و گفتگو کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.