| کد خبر: 222141 |

مشارکت شرکت شستا برای ساخت بخشی از راه اصلی کلور - درام

استاندار اردبیل گفت : مقدمات مشارکت شرکت شستا برای ساخت بخشی از راه اصلی کلور - درام آماده شده و قرارداد ساخت ۱۸ کیلومتر از این مسیر نهایی خواهد شد.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت : مقدمات مشارکت شرکت شستا برای ساخت بخشی از راه اصلی کلور - درام آماده شده و قرارداد ساخت ۱۸ کیلومتر از این مسیر نهایی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از طرح‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال که با حضور نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، فرماندار شهرستان خلخال و جمعی از مدیران شهرستان انجام گرفت گفت: مقدمات مشارکت شرکت شستا برای ساخت بخشی از راه اصلی کلور - درام آماده شده و در جلسه روز دوشنبه هفته آتی در تهران قرارداد ساخت ۱۸ کیلومتر از این مسیر و نیز حد فاصل روستای درو تا روستای قشلاق دیز واقع در بخش شاهرود خلخال در مسیر فرعی جاده  نهایی خواهد شد.

وی از تخصیص و تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه  خبر داد و اظهار کرد: با تخصیص اعتبار و پرداخت بخش بزرگی از طلب پیمانکار مجری ، عملیات اجرایی این پروژه شتاب گرفته و ماشین آلات راه‌سازی در طول مسیر افزایش خواهد یافت.

استاندار اردبیل تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال به منجیل را یکی از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم خلخال به خصوص اهالی بخش شاهرود این شهرستان عنوان کرد و افزود: با وجود همه محدودیت‌های اعتباری در دولت ، اعتبارات منظور شده امسال برای این پروژه بخشی از مشکلات مربوط به طلب پیمانکار و همچنین نیاز مالی آن را برطرف می‌سازد.

در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه قطعه‌ای از راه خلخال - منجیل که با عنوان پروژه راه‌سازی خلخال ـ کلور ـ درام تعریف شده در دست ساخت است ، گفت: این جاده مسیری مشترک بین دو استان اردبیل و زنجان با طول ۵۵ کیلومتر است که از این مسافت ۳۷.۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مابقی درحوزه استحفاظی استان زنجان واقع می‌باشد.

وی گفت: در سال‌های گذشته ۴.۵ کیلومتر از حوزه استحفاظی استان زنجان به اردبیل واگذار شده و در حال حاضر ۴۲ کیلومتر از مسیر در حوزه‌ استحفاطی استان‌ اردبیل اجرا می‌شود و پیشرفت فیزیکی مسیر در حوزه اردبیل تا به امروز ۳۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: هم اکنون پروژه با بیش از ۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین فعال است و خوشبختانه پیمانکار پروژه اکثر ابنیه های اصلی را کار کرده و پیشرفت خوبی در این راستا وجود دارد.

حیدری به مطالبات ۱۹۰ میلیارد ریالی پیمانکار پروژه اشاره و بیان کرد : از زمان شروع این پروژه تاکنون ۳۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در سال گذشته ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی و امسال ۱۸۰ میلیارد ریال برای پروژه اختصاص یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.