| کد خبر: 221469 |

هشت هزار فقره کارت سلامت برای رانندگان استان اردبیل صادر شد

رییس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال هشت هزار فقره کارت سلامت برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان صادر شد.

تین نیوز

 رییس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال هشت هزار فقره کارت سلامت برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وحید میـرمحمدی روز یکشنبه افزود: سه مرکز تخصصی طب‌کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری درحال فعالیت هستند.

به گفته وی، در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

او اضافه کرد: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

میرمحمدی افزود: رانندگان ناوگان باری و مسافری استان برای اخذ کارت سلامت باید با در دست داشتن  معرفی‌نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان واقع در شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد مراجعه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴۱ شرکت حمل و نقل کالا و مسافـر با بیش از هشت هزار و ۸۹۹ دستگاه ناوگان مسافری و باری در استان گفت: ۱۳ هزار و ۷۹۶ راننده در بخش حمل و نقل کالا و مسافری استان فعالیت می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.