| کد خبر: 32234 |

انسجام برنامه‌ها در هفته حمل و نقل

تین نیوز | رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان كرمان در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های حمل و نقل و ترافیک استان، بر لزوم برنامه ریزی مناسب دستگاههای عضو این شورا و انسجام برنامه ها در هفته‌ی حمل و نقل تاكید كرد. 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، علی شهیدی با اشاره به این كه هفته حمل و نقل از 24 آذرماه آغاز می‌شود و تا یكم دی‌ماه ادامه دارد، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب  عملكرد دستگاههای عضو این شورا را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی به اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان‌ها اشاره كرد و گفت:‌ در اهمیت روابط عمومی همین بس كه روابط عمومی ها اصلی‌ترین حلقه وصل میان دولت  ،ملت و نخبگان هستند و نقششان در ایجاد آرامش و امنیت  روانی جامعه كه از بارزترین خصوصیات یك جامعه است، بسیار  حایز  اهمیت می باشد.
شهیدی اظهار داشت: متاسفانه امروزه روابط عمومی ها  آن گونه كه باید  جایگاهشان  مشخص و درك نشده است.

وی ادامه داد: هر چه روابط عمومی ها بروزتر، مجهزتر و  آماده‌تر در  صحنه حاضر باشند موفقیت‌ها و دستاوردهای زیادی خواهند داشت كه  بركات آن  مطمئنا نصیب خود آن سازمان و در نهایت جامعه خواهد شد.
وی روابط عمومی را نقطه قوت هر دستگاه خواند و در یك جمع بندی مختصراظهار داشت : تعمق در نقش راهبردی روابط عمومی در یك سازمان و جایگاه مناسب آن در تشكیلات اداری آن سازمان، عامل مهم تقویت جایگاه روابط عمومی است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان روابط عمومی را چشم ، گوش و قلب سازمان دانست و گفت: بدون روابط عمومی حیات سازمانی دوام ندارد. 

شهیدی یادآور شد: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

گفتنی است ‌شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان كرمان، متشكل از روابط عمومی ادارات كل حمل و نقل و پایانه‌ها، فرودگاه،راه‌آهن، آزمایشگاه مكانیك آب و خاك و هواشناسی و اداره كل راه و شهرسازی شمال و جنوب  است.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.