بازدید سایت : ۵۷۲۶۱
کارشناس سازمان هواشناسی :

شرایط جوی برای تمامی گروه های سنی ناسالم است

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، شرایط جوی را برای تمامی گروه های سنی ناسالم پیش بینی کرد.

شرایط جوی برای تمامی گروه های سنی ناسالم است
تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، شرایط جوی را برای تمامی گروه های سنی ناسالم پیش بینی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: برای دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار پیش بینی شده است که این شرایط سبب خواهد شد تا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، اصفهان، قم، اراک و مشهد شرایط جوی برای تمامی گروه های سنی ناسالم شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از اواخر سه شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان های ساحلی خزر، بارش های پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می دهد.

گودرزی توضیح داد: از چهارشنبه تا جمعه در سواحل دریای خزر و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز، شمال غرب و غرب کشور انتظار بارش های پراکنده و گاهی رعدو برق وجود دارد که این شرایط سبب بهبود نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

به گفته وی، از بعدازظهر سه شنبه تا ظهر چهارشنبه دریای خزر متلاطم پیش بینی شده است. تهران امروز غبار دارد و بیشینه دما در پایتخت به ۱۸ درجه بالای صفر می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.