| کد خبر: 234052 |

ممنوعیت تردد سراسری کرونایی از ظهر فردا؛ تعطیلی ۶ روزه

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از فردا ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و تا ۵ شهریور ادامه خواهد یافت. همچنین همه ادارات از دوشنبه (۲۵ مرداد) تا شنبه آتی تعطیل هستند.

تین نیوز

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از فردا ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و تا ۵ شهریور ادامه خواهد یافت. همچنین همه ادارات از دوشنبه (۲۵ مرداد) تا شنبه آتی تعطیل هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، دکتر علیرضا رئیسی در خصوص مصوبات جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور امروز برگزار شد، گفت: با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا علاوه بر تشدید و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ممنوعیت تردد در همه جاده های کشور از ساعت 12 فردا اعمال می شود و تا 5 شهریور ادامه دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: تمام مجوزهای صادر شده برای تردد لغو شده است و علاوه بر آن، افرادی که در این زمینه تخطی کنند جریمه می شوند و جریمه آن ها نیز پس از گذشت یکماه، دو برابر و اخذ می شود.

دکتر رئیسی افزود: همه ادارات، اصناف، بانک ها، شرکت های خصوصی، سازمان ها نیز از روز دوشنبه (25 مرداد) تا پایان روز شنبه آینده به جز مشاغل ضروری تعطیل هستند و این مصوبات در کل کشور اجرا می شود.

دکتر رئیسی تصریح کرد: با تاکید رئیس جمهور این مصوبات به مدت شش روز با قوت اجرا و نظارت خواهد شد و همه دستگاه های اجرایی باید به شدت و با قدرت وارد عمل شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: میزان جریمه ها مشخص شده است اینکه به چه صورتی با افراد متخلف برخورد می شود هم توسط دادستانی ، وزارت بهداشت و اصناف مشخص شده است.

آقای رئیسی در مورد مراسم عزادارای امام حسین(ع) گفت: برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته ممنوع است و دسته روی هم نخواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام عباس نیک طبع 0 0

    کی به تخلفات محدویت کرونای دستگاه اجرای رسیدگی می کنه وقتی مسافر کش شخصی می تواند تردد کنه وکسی هم کار به کارشون نداره تکلیف چی می شه