| کد خبر: 233328 |

◄ کمبود کامیون؛ مهمترین چالش در بندر امام

اگرچه عادل دریس، در این گفت و گو بر کمبود کامیون برای حمل کالاهای اساسی به نقاط مختلف کشور تاکید و از آن به عنوان مهمترین چالش در این مجتمع بندری یاد کرده است اما رانندگان و کامیونداران نیز از وجود مشکلات بی شماری در این بندر خبر داده اند که موجب عدم رغبت آنان به حضور و بارگیری در این بندر شده است.

تین نیوز

به دنبال انباشت کالا در بندر امام و بروز مشکلاتی در تخلیه این بندر، برخی مسئولان بازدیدهای از این بندر صورت دادند.

به گزارش تین نیوز، در این بازدیدها رانندگان و کامیون داران در حضور مسئولان دستگاه های مختلفی که در این بندر حضور داشتند، مشکلات خود را بیان کردند.

در عین حال مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان چند روز پیش به یکی از خبرگزاری ها گفته است میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی وغیرنفتی در بندر امام خمینی(ره) از ابتدای امسال تا ۲۰ تیر جاری به ۱۳ میلیون تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

اگرچه عادل دریس، در این گفت و گو بر کمبود کامیون برای حمل کالاهای اساسی به نقاط مختلف کشور تاکید  و از آن به عنوان مهمترین چالش در این مجتمع بندری یاد کرده است اما رانندگان و کامیونداران نیز از وجود مشکلات بی شماری در این بندر خبر داده اند که موجب عدم رغبت آنان به حضور و بارگیری در این بندر شده است.

بیشتر بخوانید:

در این زمینه هفته گذشته مسئولان دستگاه‌ های قضایی و اجرایی  برای رفع مشکلات دپوی کالا در بندر امام خمینی حضور پیدا کردند و رانندگان و کامیونداران نیز برخی از مشکلات خود را با آنها در میان گذاشتند.

فیلم پیوست که در رسانه ها منتشر شده مربوط به این بازدید است:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    باید مشکلات منطقه خوزستان حل شود بی نوبتی ها و امنیت جاده ها

  • عباس 0 0

    وقتی یک کامیون دارم که ۴۰ سال هست کارکرده و هر روز یه جایی اش در میره و کولر هم نداره خب تو این آب و هوا نمی تونم برم بندر تازه اگه هم برم تو جاده بندر امنیت نیست هر روزی به یک دلیل اعتصاب هست بعد از هفت خوان رستم باید هزار جا توی خوزستان پول خرج کنی و دم جا بدی تا به توی غیر بومی در صفوف مجزا از بومیان بار بدهند بعدش تازه این پولها رو چطور از صاحب لار بگیری ؟
    ول کن بابا مگه کسی قدر این داستانها رو تا حالا دانسته؟