نهم آذرماه 1392 یکی از عریضترین پلهای تهران در تقاطع خیابان دکتر شریعتی و بزرگراه آیتالله صدر با نام پل صدر افتتاح شد.
کلید ساخت این پل در سال ۱۳۹۰ زده شد. این پل از نظر ارتفاع، یازدهمین پل برتر جهان است و هدف از ساخت آن تکمیل شبکه بزرگراهی شرقی – غربی تهران برای اتصال دو قطب اصلی شمال و شرق به غرب و مرکز شهر بود. با این حال پس از تکمیل و راه اندازی این پل که توسط قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا صورت گرفت؛ ترافیک این مسیر تفاوت چندانی با قبل نداشت و حتی انتقادهایی را در شورای شهر و شهرداری نسبت به تکمیل و راهاندازی چنین پروژه عظیمی در پی داشت. منتقدان اعتقاد دارند هزینه ساخت این پل می توانست صرف ساخت و تکمیل پروژه های مترو تهران شود تا بار ترافیکی تهران به زیر زمین منتقل شود.
تصاویری از این پل را در سالگرد راهاندازی آن ببینید.
این اطلاع نگاشت از طرف سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در خصوص خدمات شبانه روزی سامانه جامع ۱۴۱ طراحی شده است.
عملیات ریلگذاری راه آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد به طول ۹۰ کیلومتر با دستور فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
اینفوگرافیک منتشر شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، میزان تردد زائران از مرز مهران را نشان می دهد.
در این اطلاع نگاشت پیش بینی مرکز مدیریت راه های کشور در مورد تغییرات جوی جاده ها ارائه شده است.
در این اطلاع نگاشت پروژه بهسازی راه های روستایی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۴ ارائه شده است.