| کد خبر: 264964 |

همکاری شهرداری و راه‌ آهن رشت کلید خورد

مدیرکل راه آهن شمال 2 فقدان تابلوهای راهنما در سطح شهر را موضوع دیگری دانست که بعضا سردرگمی و نارضایتی مسافران را در پی داشته و خواستار مساعدت جهت حل مسائل و مشکلات ایستگاه راه آهن رشت شد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت بر افرایش همکاری ها برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال ۲ روز پنجشنبه میزبان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت بود تا در خصوص تعامل و همکاری جهت حل مسائل و مشکلات ایستگاه راه آهن رشت و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم شریف منطقه گفتگو کند. 

در این جلسه که واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز حضور داشت، مدیرکل راه آهن شمال۲ ضمن خیرمقدم و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته شهرداری در راستای عمرانی و آبادی شهر رشت، ایستگاه راه آهن را از مبادی ورودی شهر رشت خواند و از اراده استوار مجموعه راه آهن جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و ایجاد جلوه ای زیبا از ایستگاه راه آهن در اذهان مسافرین و گردشگران سخن گفت.

ولدی با بیان اینکه وجود مناظر زیبا و چشم نواز در این مسیر ریلی سبب شده هرساله ایستگاه راه آهن رشت میزبان گردشگران و توریست های زیادی باشد، افزود: زیباسازی پیشخوان و مسیر دسترسی ایستگاه برای تکریم مشتری و جذب گردشگر بسیار حائز اهمیت بوده و تحقق چنین امر مهمی در سایه همکاری و کمک سازمان های مربوطه علی الخصوص شهرداری تسهیل خواهد شد.

وی فقدان تابلوهای راهنما در سطح شهر را موضوع دیگری دانست که بعضا سردرگمی و نارضایتی مسافران را در پی داشته و خواستار مساعدت و همکاری شهردار و شورای اسلامی شهر رشت جهت حل مسائل و مشکلات ایستگاه راه آهن رشت شد.

در ادامه واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به ایراد سخن پرداخت و راه آهن را ه بعنوان یکی از ظرفیت های مهم شهر برشمرد و تاکید کرد: قرارگیری ایستگاه راه آهن در خارج از محدوده شهری نباید ما را از نگاه به آن مغفول دارد و باید کمک کرد تا از ظرفیت ایستگاه راه آهن جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف رشت استفاده شود.

رحیم شوقی شهردار رشت نیز گفت: بی شک وجود راه آهن در هر منطقه ای موجب بالندگی و توسعه آن می شود و استقبال خوب و چشمگیر مسافران نیز موید این مطلب است که باید به توسعه زیرساخت های راه آهن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی راه آهن، شهردار رشت ادامه داد: علیرغم تمام محدودیت های مالی و قانونی که در زمینه خدمت رسانی به خارج از محدوده شهری وجود دارد، همواره نگاه ویژه ای به راه آهن رشت وجود داشته و دارد. اکنون نیز تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا با حل مشکلات ایستگاه رشت در جهت ارتقاء خدمات به مردم رشت گام برداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    آدم وقتی به تنهایی می‌خواهد به راه آهن رشت برود در میانه راه از شالیزارهای اطراف وحشت میکنه سگ و دزد و راهزن ببینه اصلا احساس خوبی نیست تاکسی هم اصلا از رشت به راه آن نمیره افتضاحته

  • جعفر 0 0

    اصلا نیمی از مردم رشت خبر ندارن راه اهن اومده خوده جناب شهردار اصلا راه اهن رفته سوار قطار بشه؟