| کد خبر: 170144 |

نخستین کاروان حجاج استان مرکزی اعزام شد

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: نخستین کاروان حجاج این استان صبح امروز از محل فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به سرزمین وحی اعزام شد.

تین نیوز

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: نخستین کاروان حجاج این استان صبح امروز از محل فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به سرزمین وحی اعزام شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، ابراهیم محمودی روز شنبه افزود: این کاروان متشکل از 165 زائر اراکی است که به عنوان کاروان مدینه قبل به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی ادامه داد: آخرین کاروان حجاج استان مرکزی نیز 23 مرداد ماه امسال از کاروان های مدینه بعد، مستقیم به مکه مکرمه اعزام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی اظهار داشت: در مجموع یک‌هزار و 700 زائر بیت الله الحرام امسال بر اساس تقویم تدوین شده استان مرکزی در قالب هشت کاروان از کلانشهر اراک، 2 کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین و یک کاروان نیز از محلات و دلیجان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی گفت: کمترین قیمت حج امسال 140 میلیون ریال و بیشترین آن 170 میلیون ریال تعیین شده و قیمت اعلامی برای خدمات کاروان های حج به دلیل تنوع هتل ها، سرویس دهی و نوع پروازها است.

محمودی اضافه کرد: از مجموع کاروان های اعزام کننده حجاج استان مرکزی در سال جاری سه کاروان مدینه بعد و بقیه مدینه قبل هستند.

بر اساس گزارش سازمان حج و زیارت امسال 85 هزار نفر به سفر معنوی حج تمتع اعزام می شوند.

سال گذشته هزار و 630 نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع اعزام شدند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.