| کد خبر: 270787 |

جابه جایی بیش از ۵۷ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی اراک

مدیر کل راه آهن اراک گفت: ۵۷ هزار و ۵۸۶ نفر در نوروز امسال توسط ناوگان ریلی اراک جابه جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن اراک گفت: ۵۷ هزار و ۵۸۶ نفر در نوروز امسال توسط ناوگان ریلی اراک جابه جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  مهر، سعید ترکی اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی امسال ۳۸ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۲۰ نفر کیلومتر در راه آهن اراک جابه جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰ درصدی داشته است که این مهم نشان از تمایل مردم به استفاده از قطار برای سفر دارد.

ترکی با اشاره به رشد ضریب اشغال قطارها در نوروز امسال گفت: ضریب اشغال قطارهای نوروزی راه آهن اراک ۸۶ درصد بود که این نرخ هم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد کرده است که این امر گواه آن است که حجم بالایی از مسافرین در نوروز امسال قطار را برای سفر خود انتخاب کرده اند.

وی بیان کرد: جابه جایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه از آغاز طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین، ۵۷ هزار و ۵۸۶ نفر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.

ترکی بیان کرد: قطارهای مسافری راه آهن منطقه اراک در این ایام از مبدا ایستگاه های اراک، ملایر و کرمانشاه بدون تأخیر به مقاصد تعیین شده عازم شدند.

وی گفت: به دلیل تقارن آغاز سال جدید با ماه مبارک رمضان، تمامی نمازخانه ها و مساجد راه آهن منطقه اراک به منظور رفاه حال مسافران در آمادگی کامل بودند و در پیک سفرهای نوروزی، مهم ترین هدف همه کارکنان راه آهن اراک، بهبود و توسعه خدمات و به تبع آن افزایش رضایتمندی مسافرانی بود که سفر با قطار را در اولویت قرار دادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.