| کد خبر: 270390 |

ثبت تردد نزدیک به ۱۴ میلیون خودرو در جاده‌ های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه جاری نزدیک به ۱۴ میلیون تردد خودرویی در جاده های استان ثبت شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه جاری نزدیک به ۱۴ میلیون تردد خودرویی در جاده های استان ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل  از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار کرد: با آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه جاری نزدیک به ۱۴ میلیون تردد انواع وسیله نقلیه در جاده های استان ثبت شد.

وی افزود: در این بازه زمانی ۲ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۷۳۲ خودرو به استان وارد و سه میلیون و ۱۴۰ هزار و ۷۹۶ دستگاه خودرو نیز از استان مرکزی خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: سرعت متوسط تردد خودروها در راه های استان در این بازه زمانی، ۸۶ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

جهانی گفت: یک میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۷۶ تردد از مجموع ترددهای ثبت شده، مربوط به ناوگان سنگین است.

وی بیان کرد: آزادراه تهران به ساوه با عبور ۷۸۴ هزار و ۷۲۸ تردد، پرترددترین جاده استان و سپس شازند به اراک با ۶۹۶ هزار و ۲۶۵ تردد، در رتبه دوم قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به جا به جایی مسافرین در این مدت بیان کرد: ۱۱۹ هزار و ۱۱۲ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا و به مقاصد مورد نظر سفر کردند.

جهانی یادآور شد: جابه جایی مسافر در استان مرکزی با ۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۸۰ دستگاه سواری و ۱۲۰ دستگاه مینی بوس انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.