| کد خبر: 266700 |

بررسی طرح گردشگری دریایی فریدونکنار؛ احداث مارینا پارک در فریدونکنار

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: مارینای گردشگری با سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی در بندر فریدونکنار احداث می شود.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: مارینای گردشگری با سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی در بندر فریدونکنار احداث می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مارین نیوز، با حضور مدیر کل و معاونان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و سرمایه گذار بخش خصوصی، راهکارهای تسریع در اجرای طرح توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار 17 دی ماه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این نشست پیرامون رعایت قوانین و مقررات مربوط به ایجاد مارینا، ساخت اسکله ها، تأمین شناورهای مسافری و تفریحی استاندارد و متناسب با دریای مازندران  بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

این در حالی است که قرارداد ساخت مجموعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار در راستای سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در بنادر کشور به عنوان نقش آفرینان اصلی در عرصه فعالیت های اقتصادی، با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال به امضا رسید.

 

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در حاشیه این نشست با اشاره به امضای قرارداد ساخت سایت گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار  در  ۲۸ آذر ماه امسال، گفت: در این نشست که با حضور مدیران و مشاوران شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی در بندر فریدونکنار برگزار گردید؛ در خصوص چگونگی اجرای طرح گردشگری دریایی و رعایت قوانین و مقررات مربوط به ایجاد مارینا، ساخت اسکله ها، تأمین شناورهای مسافری و تفریحی استاندارد و متناسب با دریای مازندران و ... بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

وی افزود: قرارداد ساخت مجموعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار در راستای سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در بنادر کشور به عنوان نقش آفرینان اصلی در عرصه فعالیت های اقتصادی، با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال به امضا رسید. 

کیا کجوری ادامه داد: این مجموعه گردشگری با امکاناتی از قبیل احداث مارینا و اسکله شناور تفریحی، مراکز آموزشی و اقامتی و تجاری، رستوران ساحلی، پارک های آبی و علمی، کلوپ دریایی و آمفی تئاتر و سالن اجتماعات و در جهت اشتغالزایی ۲۵۰۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم در فضای ۱۷/۵ هکتار در دو بخش دریایی و پسکرانه ساخته خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.