| کد خبر: 156606 |

◄ بندر نوشهر آماده معملات تجاری با روسیه

محمدتقی انزان پور مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به سابقه 80 ساله بندر نوشهراز آمادگی این بندر برای تامین تسهیلات موردنیاز طرف روسی برای انجام مبادلات تجاری و اقتصادی خبر داد.

تین نیوز

محمدتقی انزان پور مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از آمادگی بندر نوشهر برای تامین تسهیلات موردنیاز طرف روسی برای انجام مبادلات تجاری و اقتصادی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، مهیأت اقتصادی کشور روسیه به‌منظور بررسی امکانات و زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران دیدار و گفتگو کرد .

حمدتقی انزان پور در این دیدار که روز یکشنبه 12 آذرماه صورت گرفت با تشریح امکانات و زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر از گسترش همکاری‌های اقتصادی بین دو طرف استقبال کرد .

در ادامه آقای الکسین سرپرست هیأت روسی با ابراز خرسندی از وجود زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر ، خواستار گسترش همکاری‌ها و انجام مبادلات تجاری بین بندر نوشهرو طرف روسی شد .

او با تشریح فعالیت‌های هیأت تجاری روسی خاطرنشان کرد : عمده فعالیت ما درزمینهٔ تولید و عرضه مصالح ساختمانی و ساخت سازه‌های چوبی است و علاقه‌مند هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بندر نوشهر درزمینهٔ صادرات مصالح ساختمانی از کشور روسیه به ایران همکاری کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.