| کد خبر: 161234 |

◄ تعیین‌تکلیف دو هزار واگن مترو در جلسه با جهانگیری

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: عصر امروز جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور در باره تعیین تکلیف تأمین ۲ هزار واگن برای متروی تهران برگزار می‌شود.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: عصر امروز جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور در باره تعیین تکلیف تأمین ۲ هزار واگن برای متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، محسن هاشمی گفت: در حال حاضر اعضای شورای شهر تهران وقت زیادی را برای بررسی بودجه سال 97 شهرداری تهران اختصاص داده‌اند و این موضوع در حال انجام است.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش در پاسخ به پرسشی  مبنی بر نامه استعفای احمد مسجدجامعی از ریاست شورایاری‌ها گفت: نامه‌ای نوشته‌اند که می‌خواهند استعفا بدهند ولی استعفای مسجد جامعی پذیرفته نشده است و باید در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این موضوع بیشتر بررسی شود.

هاشمی درباره جلسه‌ای که امروز ساعت 16 با معاون اول ریاست جمهوری برگزار می‌شود گفت: بر اساس درخواست بنده از معاون اول ریاست جمهوری قرار شد جلسه‌ای در خصوص تأمین 2 هزار واگن که مصوب مجلس و دولت است، تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: مقرر شد در این جلسه همه دست اندرکاران دعوت شوند تا این موضوع هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

سال گذشته احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران  با انتشار نامه استعفای خوداز شورای شهر تهران را رسماً اعلام کرد.که جلسه شورا وقتی‌که خواستند به این موضوع رسیدگی کنند وی جلسه را ترک کرد.

 

 

5710750_401

 

وی همچنین در واکنش به ادعای چمران مبنی بر اینکه مسجد جامعی تمایلی به بررسی استعفایش در این جلسه نداشت و ازاین‌رو صحن شورا را ترک کرد، گفت: این‌طور نیست. من مشکلی با بررسی استعفا نداشتم؛ اما زمان نامناسبی به آن اختصاص پیدا کرد و ازاین‌رو جلسه را ترک کردم تا بررسی آن به یکی از جلسات هفته آینده موکول شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.