| کد خبر: 270607 |

هنوز هیچ گشایش مؤثری برای توسعه حمل ونقل عمومی رخ نداده است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران: در یک سال باقی‌مانده از دوره ششم مدیریت شهری می‌توان تحول در پایتخت ایجاد کرد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به رغم تصویب بودجه، اصرار شورا و تمایل شهردار برای توسعه حمل ونقل عمومی، هنوز هیچ گشایش مؤثری اتفاق نیفتاده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نرجس سلیمانی در دویست و بیست و پنجمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که یک سال از عمر دوره ششم مدیریت شهری باقی مانده است، اظهار داشت: همین مدت کوتاه با تلاش جهادی می تواند منجر به تحول در شهر شود.

سلیمانی با بیان این که به رغم تصویب بودجه، اصرار شورا و تمایل شهردار برای توسعه حمل و نقل عمومی هنوز هیچ گشایش مؤثری اتفاق نیفتاده است، خاطرنشان کرد: در جابه جایی مردم علی رغم تذکرات مکرر شاهد تحول خاصی نبوده ایم. به رغم قانون جوانی جمعیت، مادر دارای نوزاد و فرزند خردسال به پیاده روی مناسب سازی شده دسترسی ندارد، هرچند مناسب سازی در سطح شهر صورت گرفته باشد.

وی با بیان این که پله های برقی پل های عابر پیاده نیز با مشکل روبه رو هستند، اظهار داشت: گلایه های متعددی در مورد عدم کیفیت آسفالت توزیع شده در معابر فرعی وجود دارد. این کیفیت نسبت به معابر اصلی و بزرگراه ها متفاوت است. با توجه به عوارضی که از مردم اخذ می شود، این حق آنها است که خدمات را با بهترین کیفیت دریافت کنند.

وی با تأکید بر این که برقی سازی وسایل حمل ونقل عمومی اقدام خوبی است، اما با توجه با ناترازی انرژی در کشور قابل اجرا نیست و باید فکری به حال آن شود، گفت: به رغم وعده های مکرر و مصاحبه های زیاد، هنوز به نتیجه خاصی در توسعه حمل ونقل روزمینی نرسیده ایم.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، سلیمانی در پایان گفت: دو سال است که شهرداری هر از چند گاهی علاقمندی خود را به مدهای جدید حمل ونقلی مطرح می کند. باید یادمان باشد که مونوریل صادقیه با صرف هزینه های بسیار رها شد و پول مردم هدر رفت. با توجه به این که ممکن است برخی طرح های حمل ونقلی به دوره فعلی نرسد، باید دقت لازم را در این خصوص داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.